Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

LA SUBJECTIVITAT DELS OBJECTIUS


Ja sabem que els objectius sempre han estat molt ¬ďsubjectius¬Ē, per√≤ ara ho s√≥n m√©s que mai. Hi ha un 45% d¬íaquests que no s√≥n a les nostres mans.


pdf
print
pmail
  • ¬∑10%, la productivitat

Per complir-la, hem de vendre una s√®rie de productes determinats a uns clients concrets. Quan es carrega el PAC, m√©s d¬íuna vegada pensem ¬ďper√≤ si aquest √©s el que mai no ha volgut una targeta, potser √©s per aix√≤ que no la t√©¬Ē. Si hem de vendre 10 targetes, perqu√® no ens deixen que triem el client que realment la far√† servir? I, aix√≠, realment ser√† productiva i ens donar√† marge. Es tracta de vendre o de col¬∑locar? No cal vendre¬ín 40 que no figurin al PAC, perqu√® no serveix per a res.

  • ¬∑35%, el marge

√Čs la partida m√©s important dels nostres objectius, per√≤ √©s la mateixa entitat la que dificulta poder arribar-hi: ens demanen traspassos de productes d¬íassegurances (no sabem per qu√®) cap a productes d¬íestalvi que suposen el pagament d¬íinteressos m√©s alts, que redueixen el marge. A m√©s a m√©s, el desglossament d¬íobjectius fa que algunes oficines vegin redu√Įda la partida de productes, amb la qual cosa encara √©s m√©s dif√≠cil assolir els objectius marcats.

Des de CCOO, pensem que ja està bé de demanar esforços a una plantilla que cada dia està més desincentivada i no només des del punt de vista econòmic sinó també professionalment, i més quan comproven que els objectius no varien amb les seves vendes si aquestes no van adreçades a productes i clients marcats per departaments aliens al dia a dia.

√Čs el moment de demanar il¬∑lusi√≥ pel Projecte Client? Ja n¬íanirem parlant...

Tarragona, 16 de maig de 2007

Veure en PDF