Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

ELECCIONS SINDICALS

CCOO revalida la majoria en les eleccions sindicals a PROMOFON

En les eleccions sindicals realitzades a PROMOFON S.A., empresa del sector de telem脿rqueting, COMFIA-CCOO ha obtingut la majoria amb 7 representants (43,1 % dels vots).

En les eleccions sindicals realitzades a PROMOFON S.A., empresa del sector de telem脿rqueting, COMFIA-CCOO ha obtingut la majoria amb 7 representants (43,1 % dels vots) dels 17 representants escollits, revalidant resultats i incrementant en vots respecte a les eleccions de l聮any 2003, seguit de l聮UGT amb 5 (31,25% dels vots) i la CGT amb altres 5 (25,66% dels vots). La participaci贸 ha estat del 54,48% del cens, participaci贸 per sobre de la mitjana en altres eleccions sindicals de telem脿rqueting.

Amb aquest resultat per a COMFIA-CCOO, on obt茅 la majoria sindical a PROMOFON, quedat situat en millors condicions per a abordar la futura fusi贸 a nivell estatal amb AGM Contac i Konecta BTO, altres empreses importants del sector de Telem脿rqueting.

COMFIA-CCOO Catalunya