Archivado en Comunicats conveni
Negociació XXV Convenio Colectivo BANCA
8 de maig, data clau: AEB ha de decidir si aposta clarament pel conveni
-
Dimecres que ve, 8 de maig, és un dia clau per a la negociació de Conveni Col·lectiu del sector de Banca, la patronal AEB ha de decidir si aposta clarament pel conveni, la pilota la té sobre la seva teulada.
NO HI HA EXCUSES: 2024 APUNTA DE NOU A RÈCORD DE BENEFICIS
Després de la presentació de resultats del primer trimestre de 2024, totes les xifres apunten a un nou rècord de beneficis en aquest exercici:

LA POSSIBLE FUSIÓ BBVA – SABADELL OBLIGA A TANCAR JA EL CONVENI
Per a abordar un possible procés de fusió BBVA-Sabadell, que podria al seu torn provocar altres moviments societaris, cal donar estabilitat al sector tancant ja el conveni durant el mes de maig, com s'ha fet en Estalvi i Rurals.
8 DE MAIG, DATA CLAU
Desde CCOO, UGT y FINE emplazamos a las direcciones de Santander, BBVA, Sabadell, Bankinter, Deutsche... para que en la próxima reunión oficial del día 8 apuesten claramente por el convenio. AEB tiene la pelota sobre su tejado:
- ÉS EL MOMENT que apostin per un escenari de negociació efectiva.
- ÉS EL MOMENT que facin ofertes com les pactades en Estalvi i Rurals
- ÉS EL MOMENT que assumeixin increments garantits per a tota la plantilla.
- ÉS EL MOMENT de donar a les plantilles el que generen: SALARI O CONFLICTE.
- Descàrrega aquí aquest COMUNICAT en CATALÀ (pdf)
- Descarga aquí este COMUNICADO en Castellano (pdf)
Acuerdo de Tarifas y Servicios Bancarios para la Plantilla del BBVA
Decisiones difíciles de entender
Delegados y Delegadas de Prevención de Riesgos Laborales en Tecnocom
Plan de movilidad P.I. Can Sant Joan
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
CCOO SERVEIS DAVANT LA TRAMITACIÓ DE L'AVANTPROJECTE DE LLEI QUE REGULA EL SERVEI ITV









