Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

CARTES A LA DIRECCI脫

Adjuntem les cartes que hem tram猫s a la Direcci贸 sobre diversos aspectes que afecten di脿riament la nostra relaci贸 laboral i sobre els quals ens heu manifestat inquietud i preocupaci贸.

Si alg煤 de vosaltres considera que es troba afectat per alguna de les situacions proposades, feu-nos-ho saber i ens posarem a treballar per trobar-hi soluci贸.

Tarragona, 11 d聮abril 2007
Senyor,

Us escrivim per demanar-vos que apliqueu als empleats de Caixa Tarragona les condicions m茅s favorables existents a les tarifes actuals de la nostra instituci贸, tal com queda reflectit en l聮apartat 1.5 de la circular 322 de data 25-01-06.

Per tant, sol聲licitem que les condicions per als pr茅stecs hipotecaris per a la compra i/o reformes de l聮habitatge, que no es poden acollir al conveni, siguin a partir d聮ara de l聮EURIBOR m茅s 0,30%, tal com es ve oferint 煤ltimament als nostres clients.

Esperant ser atesos en la nostra petici贸, restem a la vostra total disposici贸 per tal d聮aclarir-vos tots els aspectes que cregueu oport煤.

Tarragona, 11 d聮abril de 2007

Senyor,

La recent entrada en vigor de la Llei Org脿nica 3/2007, per a la igualtat efectiva d聮homes i dones, estableix la possibilitat que el pare gaudeixi d聮un perm铆s de paternitat de 13 dies. Es d贸na la circumst脿ncia que, en aquests moments, hi ha pares que per q眉estions de dates no poden gaudir d聮aquest perm铆s. Per tant, sol聲licitem que, tal com ja s聮ha fet en altres entitats, es concedeixi l聮esmentat perm铆s amb car脿cter retroactiu des de l聮1 de desembre de 2006.

Tarragona, 11 d聮abril de 2007
Senyor,

Segons la sent猫ncia de la Sala Social de l聮Audi猫ncia Nacional de 5 de gener de 2007, en resposta al conflicte col聲lectiu interposat per Comfia CCOO contra la Caixa d聮Estalvis Laietana, tots els treballadors enquadrats en els nivells retributius en els quals el Conveni preveu la promoci贸 per experi猫ncia, se聮ls ha de computar a efectes de l聮esmentada promoci贸 tots els per铆odes en qu猫 han estat contractats amb contractes temporals.

Us sol聲licitem que aquesta sent猫ncia sigui aplicada en els mateixos termes a la nostra instituci贸.

Restem a la vostra disposici贸 per tal d聮estudiar conjuntament els casos que puguin estar afectats per aquesta circumst脿ncia.

Veure en PDF