Archivado en

El passat 26 de febrer va tindre lloc una concentració davant la porta del Mobile World Congres per fer conèixer la pèrdua de fins al 17 % de salari

Concentració de la multinacional informàtica DXC Technology davant el MWC

El grup DXC Technology és una empresa multinacional que proporciona serveis informàtics i de gestió de processos al sector bancari, energètic i administracions públiques de tot l’Estat. Està formada per més de 7.500 treballadors i treballadores dels quals prop de 2.000 estan assignats a centres de treball de Catalunya.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) ,

Actualment hi ha un conflicte amb la companyia per les pèrdues acumulades en el salari a causa de la inflació de fins el 17 % els darrers 3 anys. Fins al moment l’empresa no ha fet apropaments rellevants, el que fa probable la convocatòria d’un calendari de vagues pròximament.

En cas de concretar-se aquestes vagues, els serveis de les principals empreses i administracions de l’Estat poden veure compromès el seu funcionament com ha passat en altres ocasions.