Archivado en Comunicats, Dones i Igualtat

Caixa Sabadell - Comunicat

DOSSIER NAIXEMENT

Us presentem el dossier que la Secretaria de la Dona de CCOO ha elaborat amb els diferents passos per portar a terme tots els tr脿mits que comporta el naixement d'un fill o filla i que complementa el tr铆ptic "Conciliaci贸 de la vida familiar i laboral", editat per la nostra secci贸 sindical.

El dossier recull les gestions administratives a realitzar amb els diferents organismes per a inscriure el naixement, tramitar el perm铆s i la prestaci贸 per maternitat i paternitat, l聮alta en el centre d'assist猫ncia prim脿ria o els ajuts auton貌mics i de la Hisenda P煤blica. Tamb茅 es recullen els tr脿mits amb Caixa Sabadell, per al perm铆s i la prestaci贸 de maternitat o paternitat, aix铆 com la modificaci贸 de les dades familiars, etc.

Als apartats finals del dossier informem sobre les diferents modalitats de lact脿ncia i els permisos relacionats amb fills o filles prematurs o que hagin de ser hospitalitzats despr茅s del part. Al dossier tamb茅 indiquem els impresos que s'ha de complimentar per a presentar-los a tots els organismes relacionats amb el naixement.

Amb aquest dossier volem contribuir a donar resposta als dubtes que sempre sorgeixen davant aquests tr脿mits i que afecten a les mares i pares. Una de les nostres l铆nies b脿siques d'actuaci贸 茅s la d'aconseguir millores laborals que permetin la conciliaci贸 entre la vida familiar personal i la laboral. Dins d聮aquest marc, la secci贸 sindical de CCOO fa prop d聮un any que est脿 negociant un seguit de mesures per afavorir la igualtat d聮oportunitats i la conciliaci贸, i que ben aviat us podrem comunicar.

CCOO la for莽a del sindicalisme 煤til.

Clica aqu铆 per veure el DOSSIER NAIXEMENT