Archivado en Convenis Col·lectius

Publicat el Conveni Col·lectiu de treball del comerç de cansaladers-xarcuters, carnissers, menuts comestibles província Barcelona

El dia 26 d'octubre es va publicar el conveni col·lectiu que incorpora, entre altres, un article per la Prevenció de l'assetjament sexual, per raó de sexe i la integritat moral en el treball i una disposició transitòria que garanteix l'aplicació de l'acord social per a l'obertura dels Establiments comercials en diumenge i festius a la zona turística de Barcelona.

El conveni, que va signar CCOO, també conté un article referit als plans d'igualtat I les taules salarials pels anys 2023 I 2024.

Ha estat publicat al BOPB (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona)amb el codi de conveni col·lectiu número. 08000755011993)

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) ,

pdf print pmail

Publicat el Conveni Col·lectiu de treball del comerç de cansaladers-xarcuters, carnissers, menuts comestibles i detallistes de volateria, ous i caça de la província de Barcelona per als anys 2023-2024.

Infórmate

Síguenos en Telegram