Archivado en

Avui ens envaeix una gran tristor a La Sirena i a les CCOO de Catalunya.

Ens ha arribat la trista notícia de la mort del nostre estimat amic i company, Raül González.

Volem manifestar el nostre condol més sincer a la seva família, els seus amics i els seus companys de CCOO on era responsable de Comunicació al territori del Vallès Oriental, Maresme i Osona.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) ,

Raül va ser un referent sindical compromès, honest i valent que mai va deixar de visitar les botigues de la seva empresa. Va defensar amb passió els drets laborals, socials i econòmics dels treballadors i les treballadores, i es va enfrontar amb coratge per reivindicar les condicions laborals de les persones treballadores a l’empresa. La seva veu va ser una veu de denúncia, reivindicació i proposta. La seva presència va ser una presència de suport, unitat i acció.

Amb 20 anys de vinculació a CCOO, la seva mort ens deixa un dolor profund, però també ens deixa un gran ensenyament. La seva memòria ens motiva a continuar amb la lluita i el projecte sindical que fa anys portem a La Sirena i a CCOO. El seu exemple ens impulsa a no claudicar ni desanimar-nos davant de les dificultats.

Volem manifestar el nostre condol més sincer a la seva família, els seus amics i els seus companys de CCOO on era responsable de Comunicació al territori del Vallès Oriental Maresme. Us oferim el nostre acompanyament i la nostra solidaritat. Els desitgem molta fortalesa i pau en aquests moments durs.

Descansa en pau, Raül González, Sempre et recordarem…