Archivado en Comunicats

Constituida la Mesa de negociaci贸 del Conveni

Avui, 8 de mar莽 ha quedat constituida la Mesa del Conveni, amb el 49% de represntaci贸 per a COMFIA-CCOO

Avui, 8 de mar莽, hem constitu茂t la Taula de Conveni, en la qual COMFIA-CCOO comptem amb un 49% de representaci贸. Els resultats econ貌mics de les caixes i la imminent aprovaci贸 de la Llei d'Igualtat, configuren un entorn en el qual l聮augment salarial, la promoci贸 professional i les mesures de conciliaci贸 seran els eixos estrat猫gics de les nostres propostes.

Els magn铆fics resultats econ貌mics d'aquests 煤ltims anys i les perspectives de negoci que les caixes han incorporat als seus plans estrat猫gics, justifiquen que COMFIA-CCOO plantegem un conveni amb un alt contingut salarial, present i futur.

脡s a dir, els increments salarials s'han de referenciar a l'increment de la produc-tivitat generada per les plantilles i, per tant, per sobre de l'IPC real. Aix铆 mateix, l'increment de renda ha de ser estructural: millorar i recon猫ixer noves carreres professionals, m茅s d聮acord amb un acompliment de tasques de major valor afegit.

La propera aprovaci贸 de la Llei d'Igualtat comportar脿 la promoci贸 de plans que, de manera transversal, implicaran l'adopci贸 de mesures que remoguin els obstacles que impedeixen que la promoci贸 professional es realitzi en igualtat d'oportunitats.

En aquest sentit, l'adopci贸 de mesures complement脿ries de conciliaci贸 de la vida laboral i personal ser脿 un altre dels plantejaments principals d'aquest Conveni. I, entre totes les mesures de conciliaci贸, una: la millor manera de conciliar 茅s anar deixant de treballar les tardes de dijous.

Amb aquests plantejaments, per a CCOO, 茅s molt oport煤 que sigui un dia com avui, 8 de mar莽, Dia Internacional de la Dona, quan comenci la negociaci贸 del Conveni Col路lectiu