Archivado en Comunicats

La formaci贸 continua: Una oportunitat per a l'acci贸 sindical i l'afiliaci贸

COMFIA-CCOO valora la formaci贸 cont铆nua com a eina professional i sindical

El divendres 16 de mar莽 es va realitzar en el Centre C铆vic Pati Llimona la Jornada sobre la Formaci贸 Cont铆nua a COMFIA-CCOO Catalunya i les possibilitats formatives i sindicals que ofereix. A la jornada van assistir m茅s de 80 representants de seccions sindicals dels sectors financers i administratius.
La secretaria de formaci贸 de la Federaci贸 COMFIA Catalunya va organitzar l聮acte, que va comptar amb la participaci贸 de la consultora 脠LOGOS, responsable de la gesti贸 del pla de formaci贸 cont铆nua. La presentaci贸 i el tancament de la jornada va anar a c脿rrec del secretari general de COMFIA CCOO Catalunya, Carles Reitg, que va destacar la import脿ncia que t茅 la formaci贸 cont铆nua com a eina professional i, per tant, sindical. D聮aqu铆 que es valor茅s la import脿ncia de donar-li un temps expl铆cit per valorar-la i donar-la a con猫ixer millor.

El secretari de formaci贸 de la Federaci贸 de Catalunya, Jordi Ardanuy, va fer un detallat balan莽 de la formaci贸 cont铆nua del passat pla 2006, que va valorar molt positivament per l聮脿mplia resposta rebuda, la qual cosa confirma l聮encert amb les accions formatives que han realitzat 2.415 alumnes, complint amb el 98 % dels cursos que es van demanar.

De la presentaci贸 de l聮actual Pla 2007, 茅s de resaltar que amb un mes i mig de difusi贸 ja s聮est脿 complint amb un ter莽 dels cursos ofertats i que marca unes perspectives positives per aquest pla. Aquesta 脿mplia resposta t茅 a veure amb les modificacions introdu茂des en el portal web, que facilita i simplifica la navegaci贸 per a la inscripci贸 a varis cursos alhora. Tamb茅 茅s de destacar que la campanya de difusi贸, tant interna des de l聮organitzaci贸 com externa a diferents empreses, est脿 donant una bona resposta.

M陋 Angeles G贸mez, Gerent d聮脡LOGOS, va presentar un valor afegit dels plans de formaci贸 que ofereix per a COMFIA: la consecuci贸 de certificats oficials per als estudis d聮angl猫s, aix铆 com l聮oferta, que s聮inicia amb aquest pla, de cursos de mat猫ries espec铆fiques adre莽ades a diferents col聲lectius de COMFIA, treballadors i treballadores dels sectors financers i administratius.

En aquest sentit, Jordi Gutierrez (Director de Delegacions), va presentar una nova acci贸 formativa: Capacitaci贸 Professional d聮Assessor Financer, que es posar脿 en marxa properament i que va adre莽ada als treballadors i treballadores d聮entitats financeres que assessoren en inversi贸 financera als clients i que vulguin preparar-se per a les proves de certificaci贸 i obtenci贸 del Diploma -i tamb茅 la Certificaci贸 Europea- d聮assessor i assessora financera.

COMFIA-CCOO Catalunya