Archivado en

Plan Igualdade INDITEX

O Plan de Igualdade de grupo Inditex entra plenamente en vigor en todas as marcas

Entre os días 11 e 12 de abril reunímonos as respectivas Comisións Negociadoras dos Plans de Igualdade de PULL&BEAR, OYSHO, ZARA, BERSHKA, STRADIVARIUS e MASSIMO DUTTI, cun único punto na orde do día: Análise e valoración da situación actual do plan de igualdade vixente en cada marca, tras a aprobación do Plan de Igualdade do Grupo. Ler máis

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

O voto de CCOO foi, evidentemente, a favor da aplicación inmediata de todas as medidas negociadas no recente Plan de Igualdade de Grupo Inditex para todo o persoal destas empresas e por tanto, a súa adhesión a este Plan dando por finalizados os actuais plans de cada marca.

Así, co voto da maioría sindical decidiuse a aplicación do Plan de Grupo Inditex negociado recentemente por CCOO e UGT, contando todo o persoal cun único Plan de Igualdade así como o persoal de ZARA HOME á que se aplicou o día 1 de abril.

Á volta do verán, reunirase a Comisión de Seguimento que poderá valorar a aplicación das medidas e primeiros avances.

Animámoste a que poidas consultar as túas dúbidas a través das delegadas e delegados de CCOO no teu centro e lembrarche que a túa afiliación é necesaria para seguir avanzando.

PINCHA AQUÍ PARA VER AS PRINCIPAIS MEDIDAS