Archivado en Comunicats, Salut Laboral

comunicat

Seguretat : nou Cap

Tal com inform√†vem al nostre comunicat n√ļm. 40/06, intitulat ATRACAMENTS: MILLORES OSTENSIBLES, del 15 de desembre del 2006, s¬íha confirmat el que d√®iem al tercer par√†graf:

A més hem aconseguit que la Direcció prengués consciència de la gravetat d’aquest problema. Amb independència de millorar el sistema de vigilància per videocàmeres, també ha decidit contractar un nou cap de Seguretat, que és un professional solvent i fins i tot conegut en el ram, que serà el màxim responsable d’aquesta àrea. Esperem millores importants d’un personatge de tant alt nivell (no se’ns ha volgut desvetllar el seu nom, deu ser un fitxatge que se’l disputen d’altres equips...).
Efectivament, és, com esperàvem, un professional solvent, com expressa clarament el seu currículum.
Li donem al nou company Joan Uni√≥ Graci√† la nostra m√©s cordial benvinguda ¬Ėcom fem amb tots els nous companys i companyes- i li desitgem molts encerts en la feina que haur√† d¬íencetar: ho necessitem, tots i totes els que, di√†riament, estem exposats al risc de trobar-nos una pistola davant de la cara.
L’espera molta feina. N’hi ha que no es pot fer en un sol dia, però n’hi ha que es pot i s’ha de resoldre immediatament, com l’abastiment de diners als caixers desplaçats, verbigràcia.
Igual com lluitem per deixar de ser els √ļltims de Catalunya en salaris i en Obra Social, voldr√≠em deixar de ser els primers en atracaments, circumst√†ncia i problem√†tica que ell deu con√®ixer de sobres, com a exc√†rrec dels Mossos d¬íEsquadra.
Ahir, dijous, li publicaven una entrevista al diari 20 minutos, on explicava, entre d¬íaltres coses, que canviava de feina per aconseguir conciliar la seva vida familiar i la laboral. Potser no sap ben b√© on ha anat a raure, per√≤ aquesta conciliaci√≥ √©s for√ßa dif√≠cil per a molts companyes i companys de la nostra entitat, que veuen escap√ßat constantment el seu temps lliure ¬Ėel que podrien dedicar a llurs fam√≠lies- per a fer cursets i/o reunions convocades cont√≠nuament pels seus caps d¬í√†rea o zona, amb l¬íagreujant de no percebre cap remuneraci√≥ per les hores extraordin√†ries ni cap tipus de dieta.
Li desitgem que tingui més sort que els companys i companyes esmentats; en tot cas nosaltres estem negociant un paquet de mesures i esperem, ben aviat, aconseguir que millori la conciliació de la Vida Laboral i Familiar a Caixa Penedès.

2 de mar√ß del 2007 ¬Ė com. 8/07