Archivado en
I, no obstant, això es mou!
Comunicat / 28 Febrer 2007 - Sogeti
Després de diverses converses i haver compartit els diferents punts de vista i desencontres amb l'empresa sobre la POLÍTICA SALARIAL, i després de constatar totes les parts la necessitat de revisar els nombrosos greuges comparatius que quant a matèria salarial s'estaven produint:
LA DIRECCIÓ DE SOGETI HA DECIDIT CONVOCAR-NOS a una reunió el dia 1 de Març per a, segons les seves pròpies paraules, avanzar sobre una propuesta de criterios salariales que perdure en el tiempo., iniciativa que, d'altra banda, valorem positivament.
La Secció Sindical de CCOO assistirà a l'esmentada reunió amb dos objectius clars:
1º) Pal·liar en la mesura del possible, els efectes negatius que la política salarial actual (2007) està generant.
2º) Avançar en un acord d'increments salarials, amb criteris objectius coneguts per la plantilla i perdurable en el temps que eviti que en el futur puguin reproduir-se aquests greuges comparatius.
Us seguirem informant.
Descarrega Comunicat 05/2007 (PDF)06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
No a la política de absorciones
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
Acuerdo sustitución seguro vida y riesgo PRE80 - 22 dic 16
28 de Mayo: Día internacional de Acción por la Salud de las Mujeres