Archivado en

Comunicat / 26 Febrer 2007 - Sogeti

Revisi贸 salarial pel 2007 (Conveni d聮Oficines i Despatxos de Catalunya)

La Comissi贸 Parit脿ria del Conveni d聮Oficines i Despatxos de Catalunya en la reuni贸 del passat 2 de febrer va acordar la nova Taula Salarial per l聮any 2007 que adjuntem a aquest comunicat.

En aplicaci贸 de l聮article 21 del Conveni, s聮ha aplicat en primer lloc el 0聮7% d聮augment de les taules corresponents al 2006, consistent en la difer猫ncia entre el percentatge de l聮IPC previst aplicat a les taules del 2005 (2%) i l聮IPC real a 31 de desembre del 2006 (2聮7%). Un cop fet aix貌, s聮aplica un 2%, que 茅s l聮IPC previst pel 2007. Aquests augments s聮ha d聮aplicar sobre els sous bases i els complements anomenats 聯ad personam聰 (abans antiguitat).

Volem recordar que la difer猫ncia en m茅s t茅 efectes retroactius limitats, d聮aplicaci贸 a partir del mes en el que se superi l聮IPC previst i fins final d聮any. D聮aqu铆 ve la difer猫ncia d聮un 0聮7% (entre el 2% previst i el 2聮7% real). Segons les dades oficials, reconegudes per totes les parts negociadores, en el mes de maig del 2006 es va superar l聮IPC previst, per tant, els efectes retroactius comprenen els mesos de maig a desembre, ambd贸s inclosos. Us recordem que totes les quantitats que es deguin en conceptes d聮endarreriments han de quedar satisfetes abans del 31 de mar莽 d聮enguany.

Descarrega Comunicat 04/2007 (PDF)

Descarrega Taules Salarials(PDF)

Afilia't a CC.OO.!