Archivado en Comunicats

Constitu茂da la taula negociadora del IV conveni col路lectiu de telem脿rqueting

Des de COMFIA-CCOO apostem en aquest conveni per la creaci贸 d'una veritable carrera professional, per una major estabilitat en l'ocupaci贸 i per millorar en salut laboral.

El dia 2 de febrer de 2007 s'ha constitu茂t la taula per a la negociaci贸 del IV Conveni Estatal de Telem脿rqueting. Aquesta taula queda constitu茂da de la seg眉ent manera:
SINDICATS N脷M. DELEGATS % REPRESENTACI脫 MEMBRES TAULA
CCOO 749 44,79 6
UGT 622 37,20 5
CGT 161 9,62 1
ELA 19 1,13 1
LAB 15 0,89 1
CIG 12 0,71 1

Respecte al conveni anterior, COMFIA-CCOO ha augmentat el nombre dels seus delegats en m茅s de 200 en tot l'Estat. En aquesta primera reuni贸 s'ha acordat la composici贸 de la taula pel que fa al nombre de representants que correspon a cada sindicat. Ha quedat pendent l'acceptaci贸, per part de la Patronal, de la proposta dels recursos imprescindibles perqu猫 la negociaci贸 del conveni es desenvolupi amb un m铆nim nivell d'igualtat de condicions pel que fa a les possibilitats i recursos que t茅 la patronal i els seus representants en la taula.

La data de la propera reuni贸, en la qual es procedir脿 a la constituci贸 definitiva de la taula, s'ha fixat per al pr貌xim 22 de febrer de 2007. Amb la constituci贸 d'aquesta taula comencem de nou la lluita per la millora de les condicions laborals de les treballadores i treballadors del sector de telem脿rqueting i, com en els anteriors convenis, ser脿 necessari el comprom铆s i la participaci贸 de tots i totes les treballadores per a aconseguir els nostres objectius.Des de COMFIA-CCOO apostem en aquest conveni per la creaci贸 d'una veritable Carrera professional que ens doni un valor afegit situant-nos en una posici贸 m茅s competitiva enfront de la deslocalitzaci贸, per una major Estabilitat en l'ocupaci贸 augmentant el percentatge de contractaci贸 indefinida, per millorar en Salut laboral disminuint la c脿rrega de treball i tamb茅, sense oblidar en cap moment, la millora de les Retribucions econ貌miques que ens garanteixin l'augment del nostre poder adquisitiu. Junts ho farem possible.Agrupaci贸 de Telem脿rqueting de COMFIA-CCOO