Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

RESULTATS EXERCICI 2006

Recentment tots hem rebut el correu del nostre director general en què ens comunica els resultats del passat exercici.

Resultat abans d’impostos: 64.021.000€, amb un increment del 31,50% respecte de l’exercici del 2005.

A la Secció Sindical ens hem felicitat tots i cadascun de nosaltres per la part que ens toca en la consecució de l’esmentat resultat. Feu-vos també partícips de l’alegria i la satisfacció de ser capaços d’aconseguir aquest resultats amb els mitjans que tenim, tant tècnics —el DELTA és tan bo que quasi no ens el mereixem— com de productes —sobretot els de passiu, que fan tremolar la competència només de sentir-los anomenar.

No diguem ja de recursos humans: tots sabem que cada cop √©s m√©s dif√≠cil de trobar empleats a les oficines. √Čs tanta la manca de personal que, a vegades, fa fredor.

En aquestes circumstàncies no és d’estranyar que la meitat de la plantilla estigui sent temptada per altres empreses del sector, ja que
SOM ELS MILLORS!

Tarragona, 25 de gener de 2007