Archivado en Comunicats, Salari

CONVENI COL.LECTIU : S'ACTIVA LA CL脌USULA DE REVISI脫 SALARIAL

L'increment de l'IPC l'any 2006 ha estat del 2,7%

L'Institut Nacional d'Estad铆stica ha fet p煤blic l'increment definitiu de l'IPC del 2006, que s'ha situat en el 2,7%. El Conveni Col路lectiu de les Caixes d'Estalvi per als anys 2003-2006, en el que CC.OO. ha ostentat la representaci贸 majorit脿ria, ens garantitza, amb la cl脿usula de revisi贸, que els increments salarials finals de cada any siguin iguals als reals de l'IPC.

La pujada salarial inicial per al 2006 va ser del 2%, per tant, ens correspon l'actualizaci贸 del nostre salari, amb efectes des de l'1 de gener del 2006, per la difer猫ncia entre aquell percentatge  i el 2,7%. Aix铆 doncs, reberem els endarrariments corresponents a tot l'any 2006.

TIPUS DE INTER脠S

El pr茅stec per a l'adquisici贸 de la vivenda habitual i el pr茅stec per al canvi de la vivenda habitual tindran durant el primer semestre del 2007 i amb efectes del 1 de gener, tant per a las 4 primeras anualitats como per a la cinquena, un tipus d'inter猫s del 2,6593 % (el 70% del Euribor d'octubre, com estableix el Conveni).
El tipus d'inter猫s del pr茅stec per a atencions diverses, durant el 2007,  ser脿 del 3,799 %.

16 de gener de 2007