Archivado en Comunicats

Caixa Sabadell - Comunicats

2006, UN ANY DE FRUITS ESCASSOS

L聮any que estem a punt d聮acabar s聮ha produ茂t un fet fonamental a casa nostra: el relleu en la Direcci贸 General (amb tot el canvi d聮organigrama) i el desenvolupament del nou Pla Estrat猫gic que ha de regir en els propers tres anys i que, entre altres fites, ens portar脿 a obrir 90 oficines m茅s, la meitat d聮elles fora de Catalunya, concretament a Madrid i al Pa铆s Valenci脿.

Pel que fa a les relacions laborals el canvi en la Direcci贸 General ens est脿 portant a una certa sequera, tant en la participaci贸 dels representants dels treballadors com en la consecuci贸 d聮acords. 脡s ben cert  que l聮esprint de finals de 2005,  que va culminar amb la signatura del pacte del pla de pensions el gener de 2006, va ser un acord satisfactori per ambdues parts, per貌 durant la resta de l聮any hem pogut donar concreci贸 a ben poques coses.

Tot i aix铆, s聮ha aconseguit una nova distribuci贸 de les pagues de la n貌mina que beneficia clarament els empleats amb els salaris m茅s baixos, i estan molt avan莽ades les converses sobre mesures de conciliaci贸 i igualtat d聮oportunitats.

El 2006 tamb茅 ha estat any d聮eleccions sindicals i ens felicitem, tant per l聮alta participaci贸 com pel recolzament majoritari a les candidatures de CCOO. Aquest desembre s聮ha constitu茂t el nou Comit猫 d聮Empresa, que

茅s reflex de l聮actual estructura de la plantilla: m茅s jove i m茅s femenina.

2007 TINDREM 聯UN NOU RUMB聰 EN LES RELACIONS   LABORALS?

Des de la Secci贸 Sindical de CCOO volem portar endavant molts temes l聮any 2007 (conciliaci贸, assetjament, nou model de desenvolupament professional, consolidaci贸 i classificaci贸 d聮oficines, usuaris pvd聮s i mesures de seguretat...) i estem fermament conven莽uts que nom茅s amb la participaci贸 efectiva del personal es poden assolir els nous reptes que planteja la Direcci贸. 聯Participar聰 vol dir tenir o prendre part en una cosa, tant a l聮inici com durant i despr茅s del proc茅s concret.

Els 貌rgans de representaci贸 dels treballadors existim i tenim les funcions que ens determina la legislaci贸. Entre aquestes tamb茅 est脿 la de participar en el desenvolupament de l聮empresa, m茅s encara en una Caixa d聮estalvis on no existeix cap propietari. Sembla ser que la Direcci贸 est脿 oblidant-ho i que la solidaritat, il路lusi贸, voluntat i comprom铆s nom茅s la demana, per貌 no la ofereix.

Malgrat tot aix貌, la Secci贸 Sindical de CCOO ens continuem comprometent, com hem fet sempre, a treballar en la l铆nia del di脿leg i l聮enteniment per aconseguir les fites proposades, beneficiant al personal i a la pr貌pia Instituci贸.

FELI脟 ANY 2007 PER A TOTHOM!!!

Sabadell, 29 de desembre de 2006