Archivado en Comunicats, Salut Laboral

Caixa Sabadell - Comunicat

MUTUA I JUDICI


Des de la Secció Sindical de CCOO us informem que Caixa Sabadell canvia de Mútua d’Accidents de Treball i Malalties professionals a partir de l’1 de gener i contractarà aquests serveis amb FREMAP.


pdf
print
pmail


CANVI DE MÚTUA

 

Des de la Secció Sindical de CCOO us informem que Caixa Sabadell canvia de Mútua d’Accidents de Treball i Malalties professionals a partir de l’1 de gener i contractarà aquests serveis amb FREMAP.

 

Voldríem donar-vos més informació al respecte, però no la tenim. Tan sols se'ns ha comunicat que contractarem els mateixos serveis que fins ara tenim amb SAT i que es mantindrà la pòlissa de complement de diagnòstic de Sabadell Grup Assegurador.

 

En qualsevol cas, si algún empleat està en mig d’un procés amb l'actual mútua SAT que ens ho comuniqui per tal de poder fer les gestions adients i esbrinar com quedarà la situació.

 

No estem en contra d’aquesta decisió, però ens disgusta que l'actual Direcció de RRHH actuï deixant de banda a la Representació Legal dels Treballadors. En definitiva, no volen tenir en compte la nostra opinió o aportacions.


DENÚNCIES DE CLIENTS

 

Aquest gener un client va realitzar diferents operacions en una oficina que no era la seva. Se’l va atendre correctament, seguint la normativa i les instruccions de l'oficina del client. Sorpresivament, el client va presentar una denúncia per “vexacions” contra el director i el caixer de l'oficina que el va atendre, sol·licitant actuacions judicials i judici verbal públic.

 

L’abril se celebra el judici amb el resultat de l’absolució dels empleats de Caixa, ja que el demandant ni tan sols es va presentar.

 

Des de la Secció Sindical de CCOO vam demanar a la Caixa que posés un advocat al servei dels dos empleats i que emprengués accions vers el client, ja que  considerem que les situacions en què un client amenaça o ataca a un empleat no poden quedar impunes.

 

Finalment, el 18 de desembre de 2006 la Direcció ens ha donat la resposta definitiva: la Caixa no ha pres ni prendrà cap mesura contra el client.

 

És la demostració que els empleats som el millor actiu que té una entitat financera i quin és el respecte que ens mereixem. La Secció Sindical de CCOO trobem aquesta actuació desil·lusionadora i demanem públicament una rectificació a la Direcció i l’establiment d’un model d’actuació davant les agressions (físiques, verbals o judicials) que puguin protagonitzar els clients.

 

Malgrat tot... bones festes!