Archivado en Comunicats, Salut Laboral

Caixa Sabadell - Comunicat

MUTUA I JUDICI


Des de la Secci贸 Sindical de CCOO us informem que Caixa Sabadell canvia de M煤tua d聮Accidents de Treball i Malalties professionals a partir de l聮1 de gener i contractar脿 aquests serveis amb FREMAP.


pdf
print
pmail


CANVI DE M脷TUA

Des de la Secci贸 Sindical de CCOO us informem que Caixa Sabadell canvia de M煤tua d聮Accidents de Treball i Malalties professionals a partir de l聮1 de gener i contractar脿 aquests serveis amb FREMAP.

Voldr铆em donar-vos m茅s informaci贸 al respecte, per貌 no la tenim. Tan sols se'ns ha comunicat que contractarem els mateixos serveis que fins ara tenim amb SAT i que es mantindr脿 la p貌lissa de complement de diagn貌stic de Sabadell Grup Assegurador.

En qualsevol cas, si alg煤n empleat est脿 en mig d聮un proc茅s amb l'actual m煤tua SAT que ens ho comuniqui per tal de poder fer les gestions adients i esbrinar com quedar脿 la situaci贸.

No estem en contra d聮aquesta decisi贸, per貌 ens disgusta que l'actual Direcci贸 de RRHH actu茂 deixant de banda a la Representaci贸 Legal dels Treballadors. En definitiva, no volen tenir en compte la nostra opini贸 o aportacions.


DEN脷NCIES DE CLIENTS

Aquest gener un client va realitzar diferents operacions en una oficina que no era la seva. Se聮l va atendre correctament, seguint la normativa i les instruccions de l'oficina del client. Sorpresivament, el client va presentar una den煤ncia per 聯vexacions聰 contra el director i el caixer de l'oficina que el va atendre, sol路licitant actuacions judicials i judici verbal p煤blic.

L聮abril se celebra el judici amb el resultat de l聮absoluci贸 dels empleats de Caixa, ja que el demandant ni tan sols es va presentar.

Des de la Secci贸 Sindical de CCOO vam demanar a la Caixa que pos茅s un advocat al servei dels dos empleats i que emprengu茅s accions vers el client, ja que considerem que les situacions en qu猫 un client amena莽a o ataca a un empleat no poden quedar impunes.

Finalment, el 18 de desembre de 2006 la Direcci贸 ens ha donat la resposta definitiva: la Caixa no ha pres ni prendr脿 cap mesura contra el client.

脡s la demostraci贸 que els empleats som el millor actiu que t茅 una entitat financera i quin 茅s el respecte que ens mereixem. La Secci贸 Sindical de CCOO trobem aquesta actuaci贸 desil路lusionadora i demanem p煤blicament una rectificaci贸 a la Direcci贸 i l聮establiment d聮un model d聮actuaci贸 davant les agressions (f铆siques, verbals o judicials) que puguin protagonitzar els clients.

Malgrat tot... bones festes!