Archivado en

Els fets ens avalen (IV)

PAGA DE BENEFICIS(M茅s de 100 empleats gaudeixen ja d聮aquesta paga)

• La Secci贸 Sindical de CC.OO. de Caixa Laietana, va denunciar l聮Entitat davant els tribunals  l聮any 2004, per d'incompliment del Conveni Col路lectiu en la q眉esti贸 de la paga de beneficis a cobrar al quart any de treball. CC.OO. va presentar Conflicte Col路lectiu i, tant en primera inst脿ncia, l'Audi猫ncia Nacional, com posteriorment el Tribunal Suprem, ens van donar la ra贸, obligant a la Caixa a pagar aquesta paga de beneficis generada en el tercer any de treball.

• La Direcci贸 de la Caixa, malgrat el seu enuig, va procedir a l'abonament de la paga de beneficis a finals del 2005 i principi del 2006.

Segons les nostres dades, la Caixa hauria d'haver abonat aquesta paga de beneficis a 108 persones, distribu茂des de la seg眉ent manera:

Personal dels Departaments Centrals

Personal de la xarxa d聮oficines

22

86

TOTAL: 108

HOMES

53

DONES

55

Volem recordar que CC.OO. va presentar un altre Conflicte Col路lectiu sobre aquesta mateixa q眉esti贸 per a tots els empleats i empleades entrats entre l聮1 de juny de 2001 i fins el 31 de Maig del 2004. HEM GUANYAT en primera inst脿ncia i est脿 pendent de ratificar pel Tribunal Suprem per poder cobrar la paga de beneficis que la Caixa els hi nega.

Seran m茅s de 110 empleats i empleades que gaudiran d聮aquesta paga, i tot gr脿cies al treball de CC.OO.

EL PROPER DIA 22, VOTA CC.OO., VOTA COHERENCIA

VOTA FETS, NO PARAULES. VOTA CC.OO.