Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

Els fets ens avalen (III)

Concatenaci贸 de contractes i antiguitat (m茅s de 280 empleats i empleades gaudeixen d聮aquesta millora )

CC.OO va detectar i denunciar davant la Direcci贸 de Caixa Laietana, (Setembre-2004) les irregularitats existents en l聮aplicaci贸 de la data d聮antiguitat de molts companys i companyes que havien tingut diversos contractes amb l聮Entitat. La Direcci贸, despr茅s de les converses mantingudes amb CC.OO, va recon猫ixer les irregularitats, rectificant les concatenacions de contractes fins a 20 dies h脿bils el mes d聮Octubre del 2004.

Aquesta reclamaci贸 ha tingut efectes en triennis, nivells i en el cobrament de certes pagues, aix铆 con en la previsi贸 social. ( En alguns casos concrets la millora de l'antiguitat ha estat de quasi 3 anys ).

Per les dades que CC.OO ha pogut contrastar, el total de persones beneficiades ha estat d聮uns 280, distribu茂ts de la seg眉ent manera:

Personal dels Departaments Centrals  50
Personal de la xarxa d聮oficines          230

TOTAL: 280

HOMES    130
                              DONES    150

A m茅s, com ja sabeu, CC.OO. ha posat un altre Conflicte Col路lectiu contra la Direcci贸 de la Caixa per aconseguir el reconeixement de tot el temps treballat amb contractes temporals, independentment de la durada dels intervals entre contractes.

EL PROPER DIA 22, VOTA CCOO. VOTA COHERENCIA

VOTA FETS, NO PARAULES. VOTA CC.OO.

DIJOUS TARDA, FESTA JA