Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

Amb l'horari no s'hi juga

CCOO vol reduir la jornada laboral

Potser haurem de fer com l聮Artur Mas, i presentar davant notari el nostre comprom铆s ferm de no ampliar horaris de treball, per deixar la q眉esti贸 tancada. Per貌 creiem que aix貌 no ser脿 necessari perqu猫 en els nostres d铆ptics, que us hem anat enviant aquests dies, queda molt clara la nostra intenci贸 de reduir la jornada, eliminant les tardes laborables que encara queden dels dijous. Malgrat tot, alguns insisteixen a atribuir-nos clares intencions en sentit contrari. FALS.

Com ja us d猫iem fa uns dies, l聮煤nica part interessada en tot aix貌 sembla ser l聮ACARL. La Patronal ha mantingut en les 煤ltimes setmanes diverses reunions amb les direccions de RRHH de les caixes per preparar les seves propostes de cara al proper Conveni. I, possiblement hauran analitzat l'enquesta que la Direcci贸 de 聯la Caixa聰 ha realitzat entre la seva plantilla sobre conciliaci贸 de vida professional, familiar i personal.

AQUESTA ENQUESTA DE LA PATRONAL, QUE CONSTA DE 40 PREGUNTES, T脡 UN APARTAT ESPEC脥FIC DE JORNADA AMB Q脺ESTIONS D聮AQUESTA MENA (fixeu-vos en la mala intenci贸 de les preguntes)

1.- Hi ha persones que opinen que la 聯jornada partida flexible聰, amb una pausa d'una hora per dinar, pot, en determinades circumst脿ncies, adaptar-se millor a les necessitats de les persones. Creu que podria ser efectivament interessant, en la nostra entitat, a efectes de conciliaci贸?

2.- Creu que l'horari actualment vigent en el sistema financer espanyol respon a les necessitats de la societat?

3.-Creu que seria desitjable adaptar els esmentats horaris en funci贸 de les necessitats dels clients?

El veritablement curi贸s, veient com la utilitzen per atacar-nos, 茅s que aquesta enquesta l'ha elaborat la Fundaci贸 Maria Aur猫lia Capmany, entitat lligada a UGT de Catalunya, que, a m茅s de finan莽ament per la seva realitzaci贸, disposar脿 d聮una interessant informaci贸.

No per aquest fet acusarem la UGT (i per extensi贸, el SEC-L) de tenir apamat un canvi d聮horaris. Volem suposar, que, com nosaltres, intentaran millorar l'horari actual.

Per tant, us demanem que ning煤 no es posi nervi贸s per aquesta q眉esti贸, perqu猫, insistim, el que volem tots 茅s reduir jornada, no ampliar-la. I hem dit tots, menys la patronal, naturalment.

VOTA CC.OO. LA FOR脟A DELS FETS

Matar贸, 9 de novembre de 2006