Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

Eleccions Sindicals 2006

A partir d'avui dia 8 de novembre comen莽a la campanya per les eleccions sindicals a casa nostra

En primer lloc, des de CCOO us volem convidar a participar en aquestes eleccions sindicals. Una alta participaci贸 茅s fonamental per a la bona salut democr脿tica i sindical.

El que tots i totes farem ara, 茅s validar l聮acci贸 sindical portada a terme durant aquests darrers anys (des de les 煤ltimes eleccions sindicals de novembre de 2002) per part de les seccions sindicals presents a casa nostra. Decidir en qui confiar, en funci贸 de la traject貌ria demostrada. Valorar qui et defensar脿 millor i qui ser脿 capa莽 de millorar els teus drets.

脡s molt f脿cil escriure i fer promeses, el complicat 茅s aconseguir millores. Per aix貌, CC.OO. es presenta amb el convenciment d聮haver treballat correctament.

La Secci贸 Sindical de Comissions Obreres, sota el lema ELS FETS ENS AVALEN, us vol informar per la Intranet, amb una s猫rie de comunicats, un a un, dels objectius aconseguits, les reivindicacions portades a terme, en definitiva, de la feina ben feta.

Ara toca, doncs, demostrar qu猫 s聮ha fet sindicalment a Caixa Laietana. Per aix貌, el nostre lema 茅s ELS FETS ENS AVALEN, perqu猫 s贸n fets i no paraules els que ens ajuden a canviar la nostra realitat quotidiana.

I, per aix貌, perqu猫 creiem que hem fet una bona feina, us volem demanar el VOT.

VOTA CCOO. LA FOR脟A DELS FETS

Matar贸, 8 de novembre de 2006