GRÀCIES A TOTHOM!

Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

eess06 Banca

GRÀCIES A TOTHOM!

CCOO torna a guanyar les eleccions a la banca a Catalunya, incrementa la diferència amb la resta de sindicats i s’imposa a les quatre províncies i a tots els bancs. Comunicat de l'Agrupació de Banca Catalunya amb els RESULTATS eleccions 20 de desembre

En primer lloc volem agrair el suport que hem rebut de tots els treballadors i totes les treballadores que ens han votat. Amb el vostre vot heu fet possible que COMFIA-CCOO torni a revalidar la majoria sindical a Banca.

També volem agrair la seva participació a totes les persones que han votat en aquestes eleccions, perquè amb això es fa possible que el sindicalisme a Banca continuí tenint una presència i una importància determinants i, per tant, que continuem disposant de solucions i alternatives col·lectives als problemes que es plantegin.

En tercer lloc volem traslladar una salutació molt efusiva als 3.774 companys i companyes que han format part de les candidatures de CCOO a tot l’estat, també la nostra enhorabona a totes les persones que ha estat escollides i especialment als 228 companys i companyes de CCOO escollides ahir a Catalunya.

COMFIA CCOO Banca Catalunya