Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

GRÀCIES A TOTHOM!

eess06 Banca

CCOO torna a guanyar les eleccions a la banca a Catalunya, incrementa la diferència amb la resta de sindicats i s’imposa a les quatre províncies i a tots els bancs. Comunicat de l'Agrupació de Banca Catalunya amb els RESULTATS eleccions 20 de desembre

pdf print pmail

En primer lloc volem agrair el suport que hem rebut de tots els treballadors i totes les treballadores que ens han votat. Amb el vostre vot heu fet possible que COMFIA-CCOO torni a revalidar la majoria sindical a Banca.

També volem agrair la seva participació a totes les persones que han votat en aquestes eleccions, perquè amb això es fa possible que el sindicalisme a Banca continuí tenint una presència i una importància determinants i, per tant, que continuem disposant de solucions i alternatives col·lectives als problemes que es plantegin.

En tercer lloc volem traslladar una salutació molt efusiva als 3.774 companys i companyes que han format part de les candidatures de CCOO a tot l’estat, també la nostra enhorabona a totes les persones que ha estat escollides i especialment als 228 companys i companyes de CCOO escollides ahir a Catalunya.

COMFIA CCOO Banca Catalunya

Infórmate