Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

eess06 Banca

GR脌CIES A TOTHOM!

CCOO torna a guanyar les eleccions a la banca a Catalunya, incrementa la difer猫ncia amb la resta de sindicats i s聮imposa a les quatre prov铆ncies i a tots els bancs. Comunicat de l'Agrupaci贸 de Banca Catalunya amb els RESULTATS eleccions 20 de desembre

En primer lloc volem agrair el suport que hem rebut de tots els treballadors i totes les treballadores que ens han votat. Amb el vostre vot heu fet possible que COMFIA-CCOO torni a revalidar la majoria sindical a Banca.

Tamb茅 volem agrair la seva participaci贸 a totes les persones que han votat en aquestes eleccions, perqu猫 amb aix貌 es fa possible que el sindicalisme a Banca continu铆 tenint una pres猫ncia i una import脿ncia determinants i, per tant, que continuem disposant de solucions i alternatives col路lectives als problemes que es plantegin.

En tercer lloc volem traslladar una salutaci贸 molt efusiva als 3.774 companys i companyes que han format part de les candidatures de CCOO a tot l聮estat, tamb茅 la nostra enhorabona a totes les persones que ha estat escollides i especialment als 228 companys i companyes de CCOO escollides ahir a Catalunya.

COMFIA CCOO Banca Catalunya