Archivado en Comunicats, Ocupacio

Oh, NO! La mandarina ORANGE se聮n va a聟 Argentina, Xile, Per煤聟

Com ja us hem anat informant, la deslocalitzaci贸 a pa茂sos latonoamericans com Argentina, Xile, Panam脿... segueix el seu curs.

Primer, Jazztel, amb 700 llocs de treball perduts entre GAl铆cia i Madrid. Li segueix ONO, i unint-s聮hi, i molt preocupada per no quedar enrere en aquesta carrera, no deixa de sentir-se el nom d聮ORANGE, que a Espanya suposa m茅s de 6.500 llocs de treball al sector de Telem脿rqueting.

Totes aquestes empreses semblen tenir els mateixos objectius:

- Abaratiment de costos
- La satisfacci贸 de l聮usuari ni els preocupa el m茅s m铆nim
- Desinformaci贸 sobre qui els at茅n
- Les dades personals viatgen a altres continents sense la seva autoritzaci贸

Davant d聮aquests esdeveniments volem informar-vos que, des de l聮Agrupaci贸 Estatal de Telem脿rqueting a COMFIA-CCOO, hem considerat important unir les forces i unificar els criteris d聮acci贸 per a minimitzar els efectes de la deslocalitzaci贸 reduint els nombre de llocs de treball que es puguin perdre.

- Negociant recol聲locacions a altres serveis
- Negociant millors condicions econ貌miques per als treballadors afectats

Per tal d聮organitzar tota la feina i aconseguir els objectius marcats, ens hem organitzat a trav茅s de l聮Agrupaci贸 Estatal de Telem脿rqueting creant una Coordinadora per a les Deslocalitzacions, integrada per delegats i delegades de COMFIA-CCOO, que pertanyen a les empreses afectades. Coordinadora que, per a tractar la problem脿tica d聮ORANGE, es va reunir el passat 28 de novembre, on es va recopil聲lar tota la informaci贸 necess脿ria per a posar-nos en marxa i on tamb茅 es van contrastar les dades de la deslocalitzaci贸 d聮ONO. El resultat va ser una s猫rie d聮accions a seguir:

o CONCENTRACI脫 en punts estrat猫gics a cada territori, on es repartir脿 informaci贸 explicant la problem脿tica existent, donant a con猫ixer a l聮usuari que passi per la zona el que est脿 succeint
o COMUNICAT A LA PREMSA anunciant la concentraci贸, a m茅s de cridar l聮atenci贸 portant samarretes, unes blanques, per ONO, i les altres taronges, per ORANGE, globus amb els mateixos colors, xiulets, banderes i tot all貌 que animi la concentraci贸.
o BLOG a la p脿gina web de COMFIA-CCOO, per a recollir comentaris, not铆cies, novetats... sobre el tema.

De les dates i llocs de les concentracions sereu informats puntualment.

Esperem la teva participaci贸.
Dem脿 pots ser tu.
Digues no a les deslocalitzacions.

COMFIA-CCOO Agrupaci贸 de Telem脿rqueting