Archivado en Comunicats, Ciberdrets

Ara com ara emetrà de dilluns a divendres un informatiu amb notícies d'interès per als usuaris de la Xarxa
Neix "Internautas TV", una televisió d'accés públic a través d'Internet
Ahir va començar a caminar "Internautas TV" (www.internautas.tv). Es tracta d'una televisió d'accés públic a través d'Internet afavorida per l'Associació d'Internautes (AI).
"Internautes TV neix a la Xarxa composta per un equip de professionals decidit a aconseguir una Internet accessible, assequible, universal i de qualitat, on l'internauta sigui el protagonista", assenyala la AI.
En una primera fase, emetrà de dilluns a divendres un informatiu de cinc a deu minuts amb notícies sobre seguretat "online", tarifes, ofertes d'accés a Internet, qualitat dels serveis, ciberdrets, aplicacions, etc.
Els usuaris podran a més descarregar-se vídeos en format MPEG i Windows Mèdia per al iPod, la PSP (PlayStation Portable) i el mòbil. La llicència d'emissió és Creative Commons i la música és Copyleft, lliure de la Societat General d'Autors i Editors (*SGAE).
L'Associació d'Internautes és una associació sense ànim de lucre, fundada a Madrid el 10 d'Octubre de 1998. Les fins de la mateixa són la defensa dels drets dels usuaris telefònics i telemàtics *asi com fomentar l'establiment d'una tarifa plana per a internet.
Des de Comfia-CCOO us desitgem tots els èxits.
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
28 de Mayo: Día internacional de Acción por la Salud de las Mujeres
CCOO Y UGT-SP interpondrán conflicto colectivo en la audiencia nacional contra Cruz Roja Española
Manifiesto en defensa de los Derechos Laborales y la No Discriminación de las plantillas de las Mutuas Colaboradoras con la Seguridad Social
15º Congreso de la CES #ETUC50 | Juntos por un trato justo para las trabajadoras y trabajadores
CCOO valora positivamente que la Audiencia Nacional avale el Convenio Estatal de Restauración Moderna frente a los sindicatos ELA, CIG y LAB