Archivado en Comunicats

comunicat

OPOSICIONS : + INFORMACI脫

Continuem rebent moltes consultes sobre les Oposicions. Per exemple molts i moltes ens consulteu que quan disposareu dels temaris:

Preguntat el departament de RRLL per aquests temaris, ens han explicat que el dia 24 va ser l聮煤ltim per a inscriure聮s a qualsevol dels dos grups d聮oposicions 聳els que optaran al Nivell VIII i els que optaran al Nivell X- i, conseg眉entment, des d聮aquell dia saben quants i quins treballadors i/o treballadores requereixen de temari en paper i quants i quins en CD.
Ara faran una relaci贸 d聮ambd贸s grups de companys i companyes i trametran les llistes a l聮ESCA. Aix貌 vol dir que en breu els tindreu a la vostra disposici贸.
Tamb茅 ens pregunteu molts si els temaris seran iguals que els de fa tres anys. Hi ha temes que no han canviat gens 聳la hist貌ria de Caixa Pened猫s, per exemple- o poc 聳els nostres Productes, verbigr脿cia- per貌 n聮hi ha d聮altres que s铆 que han canviat, i for莽a 聳la fiscalitat, la nova llei de la qual ser脿 aprovada, previsiblement, pel Congr茅s molt aviat. Per aix貌 aquest apartat del temari es lliurar脿 a finals de gener, probablement.
S聮han inscrit 236 companys i companyes per a la prova per assolir el Nivell X i 516 per assolir el Nivell VIII.
Les proves tindran lloc el dia 24 de mar莽, a una hora encara per determinar.
29 de novembre del 2006 聳 com. 38/06