Archivado en Comunicats
OPOSICIONS : + INFORMACIÓ
comunicat
Continuem rebent moltes consultes sobre les Oposicions. Per exemple molts i moltes ens consulteu que quan disposareu dels temaris:
Preguntat el departament de RRLL per aquests temaris, ens han explicat que el dia 24 va ser lúltim per a inscriures a qualsevol dels dos grups doposicions els que optaran al Nivell VIII i els que optaran al Nivell X- i, consegüentment, des daquell dia saben quants i quins treballadors i/o treballadores requereixen de temari en paper i quants i quins en CD.
Ara faran una relació dambdós grups de companys i companyes i trametran les llistes a lESCA. Això vol dir que en breu els tindreu a la vostra disposició.
També ens pregunteu molts si els temaris seran iguals que els de fa tres anys. Hi ha temes que no han canviat gens la història de Caixa Penedès, per exemple- o poc els nostres Productes, verbigràcia- però nhi ha daltres que sí que han canviat, i força la fiscalitat, la nova llei de la qual serà aprovada, previsiblement, pel Congrés molt aviat. Per això aquest apartat del temari es lliurarà a finals de gener, probablement.
Shan inscrit 236 companys i companyes per a la prova per assolir el Nivell X i 516 per assolir el Nivell VIII.
Les proves tindran lloc el dia 24 de març, a una hora encara per determinar.
29 de novembre del 2006 com. 38/06
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
No a la política de absorciones
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
Acuerdo sustitución seguro vida y riesgo PRE80 - 22 dic 16
28 de Mayo: Día internacional de Acción por la Salud de las Mujeres