Archivado en Comunicats, Ocupacio

El sindicat denuncia la precaritzaci贸 laboral que est脿 patint el sector dels serveis inform脿tics.

CCOO convoca mobilitzacions a EDS contra els acomiadaments

Dimecres 15 de novembre pel mat铆 es produiran concentracions de delegats sindicals a les portes dels centres de treball que EDS t茅 a Espanya on hi treballen m茅s de 2.400 treballadors i treballadores destinats a diferents serveis inform脿tics de grans empreses.

La secci贸 sindical de COMFIA-CCOO d聮EDS ha convocat diverses mobilitzacions per protestar contra els plans de la multinacional de serveis inform脿tics EDS --una prove茂dora de les principals entitats financeres de l'Estat--, "que est脿 executant acomiadaments que han afectat ja a 134 treballadors en el transcurs de l'煤ltim any i mig i est脿 deslocalitzant c脿rrega de treball d'EDS cap a una subempresa del grup (EDS Omega), amb aplicaci贸 de sous m茅s baixos, i atreta per subvencions directes", segons informen des del sindicat.

L'organitzaci贸 assenyala que "aquest cop de tim贸 cap a la precaritzaci贸 laboral contrasta amb les declaracions del president de l'empresa, Santiago Ur铆o, al diari Expansi贸 realitzades en el mes d'octubre, on va parlar de la bona marxa de l'empresa i va declarar una previsi贸 d'augment d'entre el 9 i el 11% del negoci per a aquest any 2006 i increments de percentatges similars per a 2007"

Per aix貌, dem脿 dimecres 15 de novembre, de 12 a 13 hores, es produiran concentracions de delegats sindicals en les portes dels centres de treball que EDS t茅 a Espanya --Barcelona, Sant Cugat, Madrid, Saragossa--. A Barcelona les concentracions es realitzaran al  Carrer Ausias March, 148-150 de Barcelona, xamfr脿 Lepanto i al Pol铆gon de Can Sant Joan, a Sant Cugat, on EDS t茅 l聮oficina central.

COMFIA-CCOO