Archivado en Comunicats, Ocupacio

Davant l´immobilisme de l´empresa amb l´ERO es convoca vaga indefinida a partir del proper 13 d´octubre

Convocada vaga indefinida a Selecta (Vending) que pretén acomiadar a 347 treballadors

Després de les diferents solucions plantejades per la representació dels treballadors i treballadores als darrers dies, l’empresa SELECTA manté la seva pretensió d’acomiadar entre 297 i 347 treballadors dels diferents centres que té arreu de l'estat, no deixant altre sortida que la mobilització i la vaga convocada a partir del proper 13 d'octubre.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) ,

El passat dimarts 6 d'octubre davant la mediació al SIMA i el dimecres en la darrera reunió de la taula negociadora, l'empresa es manté en la seva posició de no retirar l’ERO i d’acomiadar entre 297 i 347 persones treballadores, rebutjant així les diverses propostes que la representació dels treballadors va plantejar com alternativa: la d’acollir-se a un ERTO que possibilita el darrer RDL 30/2020 com a mesura de defensa de l'ocupació, o bé de rebaixar la quantitat de personal afectat per acollir-se de forma voluntària a l'acomiadament.

Selecta disposa de dos centres de treball a Catalunya: a Sant Andreu de la Barca i a Sant Boi de Llobregat amb un total de 110 persones treballadores. L’empresa pretén tancar el centre de Sant Boi absorbint totalment l'activitat des de Sant Andreu.

CCOO Serveis Catalunya