Archivado en Comunicats

Negociaci贸 del Conveni

Constitu茂da la taula negociadora del Conveni General d'Assegurances i M煤tues

Aquest mat铆 s'ha constituit formalment a Madrid, la Taula de Negociaci贸 del Conveni General d'Assegurances i M煤tues d'Accidents de Treball per a l'any 2004.

La Taula la constitueixen, d'una banda UNESPA, *ASECORE i AMAT en representaci贸 de la patronal, i per una altra els sindicats CC.OO., UGT, ELA, LAB i CIG en representaci贸 dels treballadors.

La composici贸 de la representaci贸 sindical, d'acord amb els resultats de les Eleccions Sindicals, 茅s la seg眉ent:

• 7 membres de CC.OO. amb el 57% de representativitat,
  • 5 membres d'UGT amb el 37,47% de representativitat,
  • 1 membre de ELA amb el 3,61% de representativitat,
  • 1 membre de LAB amb el 1,29% de representativitat i
  • 1 membre de CIG amb el 0,62% de representativitat.

Els objectius principals de CC.OO. en aquesta negociaci贸 que ara s'inicia s贸n el manteniment i millora del poder adquisitiu dels salaris, la reducci贸 de jornada per a avan莽ar cap a les 35 hores setmanals, una major concreci贸 en l'estructura professional amb definici贸 dels nivells retributius i seguir avan莽ant en la consecuci贸 de mesures d'acci贸 positiva en els temes d'igualtat d'oportunitats.

CC.OO. mantindr脿 contactes amb la resta de centrals sindicals en la l铆nia de consensuar propostes a la taula de negociaci贸.

La propera reuni贸 de la Taula de Negociaci贸 est脿 prevista per al pr貌xim dia 10 de mar莽.