Archivado en Comunicats, Salari
Pagues voluntàries: nova sentència favorable a CC.OO.
Els Jutjes ens tornen a donar la raó
Com ja sabeu, la Secció Sindical de CC.OO. té oberts diversos fronts
judicials i pendents de resolució, per demandes contra lEntitat.
Com ja sabeu també, la principal demanda i que afecta a un gran nombre
de treballadors i treballadores es la de les dues pagues voluntàries.
Inicialment, el nostre company Manuel Luna, va obrir camí i amb
sentència favorable del Jutjat de lo Social de Mataró, va guanyar el dret a
percebre les dues pagues així com a lindemnització per tot el temps que no ha
gaudit delles.
Doncs bé, ara, altres dos companys que van presentar les seves demandes amb posterioritat a la den Luna han guanyat la seva demanda totalment. Es a dir, no només els hi reconeixen el dret a cobrar les 2 pagues voluntàries que avui no cobren (com la majoria de empleats i empleades de Caixa Laietana) sinó que condemnen a la Entitat a pagar els endarreriments per aquest concepte des què van entrar a Caixa Laietana.
Una vegada tinguem la sentència (és molt recent) farem un lectura acurada de la mateixa i us lexplicarem amb més detall.
Aquesta és una noticia important, i confirma les tesis que hem mantingut des de CC.OO. (amb el suport i assessorament dels nostres advocats) de què tothom entrat a partir de l1 de gener de 1987 té dret a cobrar les 2 pagues.
Us mantindrem informats.
Mataró, 07.09.2006
RECONEIXEMENT DE DRETS - reclamació de complement per les pensions amb accés posterior al 01-01-2016
Convenio Colectivo de Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021, publicado en el Boletín Oficial de la Comunidad de Madrid
CCOO gana la elecciones en las oficinas de ING BANK de Madrid
Calendario Laboral 2021. Publicado en el BOE
CCOO gana las elecciones en Carolina Herrera y Purificación García en Madrid
AEB Aumenta un 0,25% su propuesta salarial