Archivado en Convenis Col路lectius

Signat el 2n Conveni d聮Hostesses i Promotores de Venda de Catalunya (2006-2008)

2n Conveni Hostesses 2006-2008

El passat dia 6 d聮octubre es va signar la renovaci贸 del Conveni d聮Hostesses i Promotores de Venda de Catalunya entre COMFIA-CCOO, Fes聳UGT, l聮Associaci贸 d聮Hostesses i Promotores de Venda de Catalunya i PIMEC. Aquest conveni afecta als treballadors i treballadores de les empreses que presten serveis d聮hostesses, relacions p煤bliques, fires i congressos, esdeveniments esportius, acollida i similars, i serveis de promoci贸 de productes i serveis (exceptuant personal de terra o vol de companyies a猫ries).

Des de la Federaci贸 de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya (COMFIA-CCOO), com a part signant, valorem positivament la renovaci贸 d聮aquest conveni, ja que donem un nou pas endavant en un sector que fins fa molt pocs anys no estava regulat.

M茅s detalladament, els acords principals s贸n:
- Augment salarial:
Per l聮any 2006: Increment del 4,5%
Pels anys 2007 i 2008: Garantia del IPC de Catalunya.
Introducci贸 d聮un plus de disponibilitat amb l聮objectiu de compensar els caps de setmana i festius en que el treballador/a hagi d聮estar pendent del m貌bil.
- Vig猫ncia: 3 anys (2006-2008).
- Jornada: reducci贸 en 4 hores de 1.748 a 1.744 en el darrer any de vig猫ncia.
- Permisos: introducci贸 de 8 hores retribu茂des l聮any per visita m猫dica en el personal estructural.

Per貌 potser el comprom铆s m茅s gran que adoptem les organitzacions signants 茅s continuar progressant en la consolidaci贸 de les relacions laborals i la persecuci贸 de les males pr脿ctiques en un sector amb unes perspectives de creixement immillorables.

Barcelona, octubre de 2006
COMFIA-CCOO CatalunyaDOGC de publicaci贸 del 2n Conveni Hostesses 2006-2008 -DOGC n煤m. 4779-13/12/2006-