Archivado en Comunicats, Salari

Pagues volunt脿ries: cal tenir les coses clares

El SEC juga a confondre al personal.

L'煤ltim full publicat pels companys del SEC-L sembla tenir com a 煤nic objectiu provocar la nostra reacci贸.

Potser amb l'afany que entre la polseguera d'una baralla entre sindicats quedi emmascarat el fet que, en tot el reguitzell de fulls publicats, l'煤nic que s'han limitat a fer 茅s intentar crear dubtes, confusi贸 i malestar sobre el proc茅s en marxa.

Tant li fa si, a la demanda, li volen dir plural, col路lectiva o agrupada.

L'important 茅s que un gran nombre d'empleats i empleades (a hores d'ara ja s贸n m茅s de cent, alguns de Madrid) ha decidit, lliurement, presentar demandes individuals per a reclamar el que creuen just.

Totes englobades en una sola, presentada per CC.OO. de qui s贸n afiliats, PART D'UN PROC脡S PER A TOTA LA PLANTILLA.

El que s'ha fet fins aquest moment no ha estat en va. Quan s'acabi el Conflicte Col路lectiu endegat per la Direcci贸 de la Caixa, si, com esperem, es resol favorablement a les nostres tesis, amb el reconeixement del dret a cobrar les dues pagues per a tothom, es continuar脿 el proc茅s per acabar de decidir la resta de peticions, 茅s a dir, la indemnitzaci贸 per discriminaci贸.

Si en una cosa tenen ra贸 茅s que, ara, l'important 茅s obtenir una resoluci贸 favorable de l'Audi猫ncia Nacional. I estar铆em m茅s tranquils si haguessin dit p煤blicament que estaven conven莽uts de la injust铆cia que representa el fet que la majoria de la plantilla no cobri les dues pagues i que el pacte representa una doble escala salarial.

Aix貌 茅s el que s'haur脿 de defensar a Madrid i creiem que, per fer-ho b茅, s'ha de tenir clar el que es demana i per qu猫.

Matar贸, 3 de juliol del 2006