Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

BUSCANT SOLUCIONS

Una de les tasques que realitzem ordin脿riament a la Secci贸 Sindical 茅s la revisi贸 de la contractaci贸, a trav茅s de les c貌pies dels contractes que, per imperatiu legal, ens facilita la Direcci贸 de Recursos Humans. D聮aquesta an脿lisi, en traiem diverses conclusions, que esdevenen b脿siques en l聮elaboraci贸 de l聮estrat猫gia negociadora de la nostra acci贸 sindical. Una d聮aquestes conclusions 茅s que la nostra Caixa t茅 un nivell de contractaci贸 per ETT molt superior a la resta de les caixes del nostre entorn.

Fa ja uns mesos ens v脿rem posar en contacte amb el Departament de Recursos Humans per tal d聮analitzar l聮esmentada situaci贸. Les conclusions a les quals v脿rem arribar despr茅s de diverses sessions de treball s贸n que, a la nostra Caixa, s聮estan utilitzant les ETT per tal de cobrir la majoria de les baixes i altres eventualitats del servei, mentre que en les altres, en molts casos, es cobreixen amb contractaci贸 pr貌pia. Aquesta actuaci贸 s聮ha de mantenir, per貌 sempre dintre dels l铆mits que estableixi la legislaci贸 en cada moment. Tamb茅 s聮ha de buscar, l貌gicament, la millor cobertura del servei que s聮ha de substituir per tal d聮oferir un servei de la m脿xima qualitat. D聮altra banda, la Caixa est脿 constantment contractant personal 聴encara que en menor quantitat de la que nosaltres creiem necessari聴 per tal de cobrir la constant expansi贸 de l聮entitat.

Despr茅s de totes aquestes trobades, la proposta que els v脿rem fer va ser que s聮aprofit茅s, per un costat, l聮experi猫ncia dels empleats de les ETT que ja estan col聲laborant amb nosaltres i, per l聮altre, el coneixement que el Departament t茅 d聮aquestes persones per tal de cobrir d聮una manera m茅s efica莽 i r脿pida les mancances de personal que, al nostre entendre, t茅 en aquests moments l聮entitat.

Analitzats per part de la Direcci贸 els pros i contres de la nostra proposta, l聮han considerat adequada i, en dates properes, seleccionaran la primera tongada de companys d聮ETT que passaran a formar part de la plantilla de Caixa Tarragona, acci贸 que tindr脿 continu茂tat en el futur.

Com sempre, restem a la vostra disposici贸 per tal d聮aclarir-vos qualsevol dubte que tingueu.

Tarragona, 17 de juliol de 2006

Veure en PDF