Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

INTERVENCI脫 ASSEMBLEA GENERAL 02-06-06

Com tots sabeu el passat divendres dia 2 de juny, es va celebrar l聮Assemblea Anual de la Caixa, a continuaci贸 reprodu茂m la intervenci贸 que el nostre representat va fer a la mateixa: Senyor president, senyores i senyors consellers, Durant l聮exercici 2005 s聮han signat amb la Direcci贸, a proposta de CCOO, dos acords de car脿cter general: el de parelles de fet i el de millora del pr茅stec hipotecari per l聮adquisici贸 del primer habitatge 聴que, a causa de l聮increment dels preus dels habitatges, ha resultat insuficient.

Aquest tarann脿 negociador que, de moment, no ha tingut continu茂tat en aquest exercici, cosa que lamentem profundament, 茅s el que reclam脿vem l聮any passat des d聮aquesta mateixa tribuna.

Permetin-me que insistim en aquesta proposta, ja que la negociaci贸 i l聮aven莽 en la millora de les condicions de treball dels empleats i empleades de la instituci贸 茅s un dels motius principals de la nostra activitat com a secci贸 sindical.

脡s en aquest sentit que, despr茅s de les eleccions sindicals de novembre d聮aquest any, ens plantegem l聮enfortiment de la representaci贸 laboral unit脿ria a partir del Comit猫 Intercentres, que, com vost猫s saben, no existeix en aquest moments. Pretenem presentar a la Direcci贸 una posici贸 solida i representativa de tots els treballadors de l聮entitat, capa莽 de plantejar reptes m茅s ambiciosos i coherents que contribueixin a assegurar la viabilitat econ貌mica de la Caixa; defensar els llocs de treball; afavorir un clima propici per al desenvolupament professional; facilitar la conciliaci贸 de la vida laboral i familiar; potenciar la funci贸 social de la nostra Caixa, i defensar-ne la naturalesa jur铆dica.

Volem creure que, en una empresa com la nostra, els objectius de la plantilla i els de la Direcci贸 no haurien d聮茅sser gaire diferents i, per tant, des d聮aquesta Secci贸 Sindical, oferim tota la nostra capacitat negociadora per tal d聮assolir els reptes anteriorment esmentats.

Esperant que aquesta proposta sigui escoltada, ens ABSTINDREM.

Moltes gr脿cies.

Tarragona, 6 de juny de 2006