Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

NOMENAMENT D聮INTERVENTORS

Una de les tasques de la Secci贸 Sindical de CCOO, com a sindicat majoritari en el sector, 茅s vetllar pel compliment del nostre conveni col聲lectiu. Durant les successives visites que realitzem per les diferents oficines de Caixa Tarragona, hem detectat que, en algunes, no es compleix el Conveni, d聮acord amb all貌 que estableix l聮article 89, referent a les categories i nomenaments d聮interventors.

A les oficines de nivells A, B, C i D el Conveni estableix que el nivell de l聮interventor 茅s respectivament V, VI, VII i IX.

La Secci贸 Sindical de CCOO ens hem posat en contacte amb la Direcci贸 de Recursos Humans per tal de manifestar-los aquests fets. La seva resposta ha estat contundent: 聯No hi ha cap oficina que no compleixi estrictament la normativa vigent.聰

Totes les oficines que us trobeu dins els grups esmentats anteriorment, i no tingueu nomenat interventor o aquest no tingui la categoria corresponent, podeu posar-vos en contacte amb aquesta Secci贸 Sindical de CCOO. Emprendrem les accions oportunes per tal de solucionar-ho.

Tarragona, 30 de mar莽 de 2006

Veure en PDF