Archivado en Comunicats, beneficis socials

Comunicat Caixa Tarragona

PROPOSTA DE MILLORA DE LES CONDICIONS LABORALS DELS COL•LECTIUS QUE UTILITZEN EL VEHICLE PARTICULAR EN EL DESENVOLUPAMEN

Seguint amb la nostra política d’aconseguir millores per a la plantilla, la Secció Sindical de CCOO de Caixa Tarragona vàrem presentar, el passat dia 21, un escrit a la Direcció de Recursos Humans, per tal d’aconseguir millorar les condicions laborals dels col•lectius que utilitzen habitualment el vehicle particular en la seves tasques professionals.

Les millores proposades són les següents:

• Incrementar fins a 150 € mensuals el plus que es percep actualment, i revisar-lo amb l’IPC anual.
  • Que la Caixa es faci càrrec de l’assegurança a tot risc del vehicle utilitzat en les tasques esmentades.
  • Si el desplaçament és a més de 25 quilometres del lloc de treball habitual, l’empleat ha de percebre mitja dieta d’acord amb les condicions que marqui el Conveni en cada moment.

Restem a l’espera de resposta de la Direcció per tal d’encetar el procés de negociació pertinent, a fi de concretar les peticions esmentades.

Seguirem informant-vos!

Tarragona, 25 d’octubre de 2005