Archivado en Comunicats, beneficis socials

Comunicat Caixa Tarragona

MODIFICACIÓ TIPUS INTERÈS PRÉSTEC HIPOTECARI COMPLEMENTARI

El dia 11 de març de 2005 la Secció Sindical de CCOO va signar un pacte amb la Direcció, al qual es van adherir UGT i SECT, que regula el préstec hipotecari complementari al préstec per a l’adquisició de l’habitatge habitual, regulat a l’article 62 del Conveni col•lectiu. En l’apartat de tipus d’interès del préstec hipotecari complementari, es diu que el tipus aplicable serà el de l’EURIBOR amb revisió semestral. La revisió del tipus d’interès tindrà lloc els mesos de gener i juliol de cada any, prenent com a referència les dades corresponents als mesos d’octubre i abril respectivament anteriors (que es publiquen en el BOE els mesos de novembre i maig), amb un límit mimin de l’1,50%.

En relació amb aquest punt, us volem informar que aquesta modificació s’ha de demanar via e.mail a rvives@caixatarragona.es, indicant les següents dades: número de préstec, data obertura, import pendent d’amortitzar tant del préstec hipotecari condicions conveni caixes, com del segon préstec en condicions diferents.

Des de la Secció Sindical de CCOO, ens felicitem perquè, tot i no ser el sindicat majoritari a Caixa Tarragona, continuem aconseguint millores per tots els treballadors.

Com sempre, restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte, aclariment, consulta o inquietud que vulgueu manifestar-nos.

Salutacions,

Tarragona, 25 de juliol 2005