Archivado en Comunicats, beneficis socials

Comunicat Caixa Tarragona

MODIFICACI脫 TIPUS INTER脠S PR脡STEC HIPOTECARI COMPLEMENTARI

El dia 11 de mar莽 de 2005 la Secci贸 Sindical de CCOO va signar un pacte amb la Direcci贸, al qual es van adherir UGT i SECT, que regula el pr茅stec hipotecari complementari al pr茅stec per a l聮adquisici贸 de l聮habitatge habitual, regulat a l聮article 62 del Conveni col聲lectiu. En l聮apartat de tipus d聮inter猫s del pr茅stec hipotecari complementari, es diu que el tipus aplicable ser脿 el de l聮EURIBOR amb revisi贸 semestral. La revisi贸 del tipus d聮inter猫s tindr脿 lloc els mesos de gener i juliol de cada any, prenent com a refer猫ncia les dades corresponents als mesos d聮octubre i abril respectivament anteriors (que es publiquen en el BOE els mesos de novembre i maig), amb un l铆mit mimin de l聮1,50%.

En relaci贸 amb aquest punt, us volem informar que aquesta modificaci贸 s聮ha de demanar via e.mail a rvives@caixatarragona.es, indicant les seg眉ents dades: n煤mero de pr茅stec, data obertura, import pendent d聮amortitzar tant del pr茅stec hipotecari condicions conveni caixes, com del segon pr茅stec en condicions diferents.

Des de la Secci贸 Sindical de CCOO, ens felicitem perqu猫, tot i no ser el sindicat majoritari a Caixa Tarragona, continuem aconseguint millores per tots els treballadors.

Com sempre, restem a la vostra disposici贸 per a qualsevol dubte, aclariment, consulta o inquietud que vulgueu manifestar-nos.

Salutacions,

Tarragona, 25 de juliol 2005