Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

PROMOCI脫 PER CAPACITACI脫

La Direcci贸 de la nostra Caixa ha obert converses formals,arran de la convocat貌ria d聮oposicions, no a inst脿ncies de cap sindicat minoritari no present a la Mesa Negociadora del conveni, sin贸 mitjan莽at la Comissi贸 de Formaci贸, d聮acord amb l聮article 26 de l聮actual Conveni de Caixes d聮Estalvis 2003-2006, signat CCOO, com a sindicat majoritari en el sector.

En el mateix article es recull que :
1. Ascendiran per convocat貌ria d聮oposicions, cada tres anys, un m铆nim de:
- 3% del total de la plantilla dels nivells XIII,XII i XI al Nivell X.
- 3% del total de la plantilla dels nivells XIII,XII i XI al Nivell VIII.
2. A les convocat貌ries d聮aquestes oposicions hi podran conc贸rrer tots els empleats fixos amb, almenys, dos anys d聮antiguitat en l聮entitat.
3. La determinaci贸 del nombre de places a cobrir es calcular脿 aplicant els percentatges requerits en el punt u sobre el total de plantilla adscrita als nivells XIII,XII i XI el 31 de desembre de l聮any anterior al de la realitzaci贸 de les proves.
4. Les convocat貌ries d聮aquestes proves han de ser acordades per cada caixa, que ha de designar un tribunal en la composici贸 del qual estar脿 inclosa l聮oportuna representaci贸 laboral.

Des de CCOO, ens felicitem pel que de bo preveu el Conveni en aquesta mat猫ria, tan essencial i primordial per a l聮ascens objectiu i transparent de les noves generacions, i vetllarem pel compliment estricte i rigor贸s de tots els aspectes que s聮hi recullen, incl貌s el fet de que s聮ha de cobrir obligat貌riament totes les places, sense renunciar en cap moment a mirar d聮aconseguir millorar-lo.

Tarragona, Juny 2005

Veure en PDF