Archivado en Dones i Igualtat, Ocupacio, convocatories

El divendres 20 convocada vaga parcial en el servei d´atenció al client del Grup Zurich
CCOO convoca mobilitzacions a ServiAide (Grup Zurich) per aturar l´acomiadament de 224 persones
Iniciades les negociacions de l’ERO a partir de la documentació i argumentació presentada per l’empresa, CCOO a la mesa negociadora manifesta que hi ha marge per reduir considerablement el nombre de persones afectades davant els plans de negoci del grup Zurich. Per això CCOO ha convocat vaga parcial de 4 hores pels propers diendres 20 de setembre i concentracions davant ServiAide a L'Hospitalet pels propers 24 i 25, per forçar un canvi en les pretensions de l’empresa.
CCOO comunica que en les sessions negociadores realitzades, l’empresa ha anat modificant les seves propostes trobant-se en aquest moment amb un increment en les indemnitzacions que ofereixen i una lleu rebaixa de les persones afectades, on ha indicat la possible reubicació d’una trentena de persones en altres empreses del Grup.
CCOO destaca que és paradoxal que una empresa que té una campanya amb el lema “MujeresImparables” plantegi la mesura que afecta la desaparició de 224 llocs de treball dels que 185 (el 82%) són dones.
CCOO Serveis Catalunya
AGENDA
Divendres 20 de setembre a les 9 hores Diagonal, 427 BCN concentració amb recorregut entre seus de Zurich:
A les 9 hores davant Diagonal, 427 per anar a c/Aribau, 197 i pujar fins a Via Augusta 200
Se publica en el BOE el XVIII Convenio de Consultoría y comienza, con ello, a ser de aplicación
Tomadura de pelo
El BOCM publica el nuevo Convenio Colectivo de Oficinas y Despachos
Ley 31/1995, de 8 de noviembre, de Prevención de Riesgos Laborales
La banca vendió 50.758 millones en ladrillo tóxico a los fondos en el 2017
Altamira lanza una plataforma online para vender 120.000 inmuebles