Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d´actuacions a Inspecció de Treball (Maig 2019)


Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,


pdf print pmail

DENÚNCIES INTERPOSADES

  • FONOSERVICE (Contact Center): Reclamació en TLC franges horàries.
  • SERVINFORM (Contact Center): Denúncia Inspecció de Treball fi de campanya sense recolocacions.
  • KONECTA BTO (Contact Center): Denúncia contractes en frau de llei.
  • SITEL (Contact Center): Lliurances en festius.
  • SITEL (Contact Center): Prevenció de riscos laborals.
  • CLECE (Enginyeries): Prevenció de riscos laborals.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Jornada laboral.

RESOLUCIONS

  • KONECTA BTO (Contact Center): Favorable. Es reconeix contractació fraudulenta i 51 contractes passan a indefinits.
  • TELEMARQUETING MASET (Contact Center): Favorable. Diversos requeriments i sanció per incumplir LPRL.
  • LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Favorable. Acord en TLC amb augment de categories.  
  • FONOSERVICE (Contact Center): Desfavorable. No acord en TLC.
  • SELLBYTEL (Contact Center): Desfavorable. No s'observa que Inspecció pugui intervenir. Deriva a la jurisdicció laboral.

ALTRES ACTUACIONS

  • LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Negociació col·lectiva.
  • INDRA BPO (TIC): Negociació col·lectiva.
  • SOPRA STERIA (TIC): Presentació de desistiment a denúncia per acord amb empresa.
  • LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Negociació col·lectiva.
  • LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Assistència a TLC.
  • FONOSERVICE (Contact Center): Assistència a TLC.

banner afiliación

Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es