Archivado en Ocupacio, convocatories

CCOO NO ERE a Caixabank #IndignAcción

CCOO es torna a mobilitzar en rebuig de les mesures forçoses de l'ERO de Caixabank

No n'hi ha prou amb retirar les extincions forçoses, és necessari evitar una purga amb la mobilitat forçosa. La plantilla de CaixaBank segueix sota l'amenaça de mobilitats forçoses i canvis de les seves condicions laborals. Per això, tota la plantilla de CaixaBank es mobilitzarà avui, 24 d'abril, per manifestar el seu més absolut rebuig.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.financer (Sector Financer CCOO Serveis Catalunya) ,

Llocs de concentració: a les seus de totes les Direccions territorials i Serveis Centrals de Barcelona a les 17:00h.

La plantilla de CaixaBank segueix sota l'amenaça: mobilitats forçoses, baixes indemnitzacions que no garanteixen èxit en les adhesions i canvis de les condicions laborals, com les 100 tardes per als gestors/es, obertura de la tarda dels dimarts, etc.

La voluntarietat en les adhesions no evita les extincions forçoses i compromet aquesta voluntarietat perquè sabem que, encara no volent-nos anar, poden aplicar una mobilitat també forçosa que en cas de no acceptar acabaria en acomiadament.

L'direcció de CaixaBank ha de donar un gir més en la negociació i CCOO avançarà.

CCOO Servicios

Avui hi haurà concentracions a les 17h en els Serveis Centrals de Barcelona i en totes les Direccions territorials:

Barcelona: Avinguda Diagonal, 621-629.
Girona: C/Creu, 31.
Lleida: Pl. la Sal 5-6.