Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL
Resum d´actuacions a Inspecció de Treball (Febrer 2019)
DENÚNCIES INTERPOSADES
- IBM GLOBAL SERVICES (TIC): Excés hores extres.
- SOPRA (TIC): Falta lliurament de clàusules addicionals dels contractes.
RESOLUCIONS
- TEAMTOP (Contact Center): Inspecció conclou que no existeixen irregularitats en quant al local sindical.
- FONOSERVICE (Contact Center): Acord sobre el pagament d'art. 50 conveni Contact Center a TLC.
- OVERTOP PROJECT (Contact Center): Inspecció conclou que no existeixen irregularitats en quant al local sindical.
- OVERTOP PROJECT (Contact Center): Les hores sindicals es consideren treball efectiu.
- OVERTOP TELEMARK (Contact Center): Inspecció conclou que no existeixen irregularitats en quant al local sindical.
- ASEPEYO (Mútues): Assistència en Inspecció de Treball.
- AYESA (Enginueries): Assistència en Inspecció de Treball.
- SITEL (Contact Center): Assistència en Inspecció de Treball.
- KONECTA (Contact Center): Assistència en TLC.
- FONOSERVICE (Contact Center): Assistència en TLC.
- FUNDACIÓ MALALTS MENTALS (Oficines i Despatxos): Negociació en empresa.
- ASEPEYO (Mútues): Personació en recurs d'alçada.
- MASET (Contact Center): Assistència en Inspecció de Treball.
- LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Negociació en empresa.
- DATEM (Contact Center): Presentació al·legacions a recurs d'empresa.
- CLECE (Enginyeries): Assistència a reunió Departament Relacions Laborals.

Artículos más leídos hoy
Información ante alerta meteorológica
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Publicación en el BOCM del nuevo Convenio de Oficinas y Despachos 2025-26
Convenio Colectivo Estatal de Acción e Intervención Social
Convenio Colectivo de Comercio Textil de la Comunidad de Madrid