Archivado en Comunicats

Comunicat Caixa Tarragona

II CONGR脡S FEDERAL DE COMFIA CCOO

El passat dia 10 de maig va comen莽ar a Las Palmas de Gran Canaria el II Congr茅s de Comfia, amb el lema 聰EN LA EMPRESA CON VISI脫N GLOBAL聰. Es va clausurar el dia 12 amb la participaci贸 del secretari general de les Comissions Obreres d聮Espanya, Jos茅 M陋 Fidalgo.

II Congreso de ComfiaEn aquest Congr茅s va ser escollida secret脿ria general per una 脿mplia majoria la companya Maria Jes煤s Paredes. Tamb茅 hi va assistir el secretari de la Secci贸 Sindical de Caixa Tarragona en representaci贸 dels nostres afiliats i afiliades.

En la pon猫ncia d聮Acci贸 Sindical, es varen tractar temes de gran actualitat, com la potenciaci贸 dels comit猫s d聮empresa europeus per a les empreses amb centres de treball en diferents pa茂sos de la Uni贸 Europea, i la coordinaci贸 d聮aquests amb els companys llatinoamericans dels bancs que pertanyen a l聮貌rbita d聮entitats espanyoles.

Tamb茅 es va analitzar la problem脿tica de la descentralitzaci贸 productiva, cada vegada m茅s de moda a les grans empreses, en les quals el nostre sindicat ha d聮adoptar les mesures necess脿ries per tal de continuar fent una acci贸 sindical global i efica莽. S聮hi van tractar temes com la responsabilitat de l聮empresa principal en tota la cadena o el dret a la informaci贸 del sindicat a totes les plantilles de les empreses subcontractades, sobretot en les q眉estions relacionades amb la seguretat i la salut laboral.

En resum, tres dies molt profitosos per tal de reflexionar i encarar els reptes de futur amb m茅s encert i energia.

Tarragona, 22 de maig de 2006

Veure en PDF