Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL
Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Octubre 2018)
DENÚNCIES INTERPOSADES
- ASEPEYO (Mútues): Denúncia cotitzacions socials irregulars en reducció de jornada.
- EMERGIA (Contact Center): Denúncia falta documentació i modificació unilateral del calendari laboral.
- MASET (Contact Center): Denúncia per falta de mesures de prevenció.
RESOLUCIONS
- MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Favorable. La distribució irregular no s'aplica adequadament remeten al TLC.
- DXC OUTSOURCING (TIC): Favorable. L'empresa no pot realitzar modificacions d'horari mitjançant el calendari laboral.
- DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Favorable. L'empresa no pot realitzar revisió mèdica sense consentiment dels treballadors.
- DXC OUTSOURCING (TIC): Favorable. Es requereix a l'empresa a l'entrega de documentació d'hores extres.
- BOSCH SERVICE SOLUTIONS (Contact Center): Favorable. L'empresa entrega els contractes mercantils.
- ASEPEYO (Mútues): Favorable. L'empresa recorre però ens oposem i ens donen la raó ratificant la sanció.
- ILUNION CONTACT CENTER (Contact Center): Favorable. Es remet a conciliació en TLC o via judicial.
- ICAR (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
- SERVINFORM (Contact Center): Assistència a TLC.
- DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- DIGITEX (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- SOPRA (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
- ASPY (Serveis Prevenció): Assistència a Inspecció de Treball.
- DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.

Artículos más leídos hoy
Información ante alerta meteorológica
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Publicación en el BOCM del nuevo Convenio de Oficinas y Despachos 2025-26
Convenio Colectivo Estatal de Acción e Intervención Social
Convenio Colectivo Grandes Almacenes 2023-2026