Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL
Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Setembre 2018)
DENÚNCIES INTERPOSADES
- GRUPO CONSTANT (Oficines i Despatxos): Denúncia per persecució sindical.
- ES OUTSOURCING (TIC): Denúncia per acomiadar sense finiquit.
- SERVINFORM (Contact Center): Presentació conflicte col·lectiu (incentius art. 50 conveni col·lectiu).
RESOLUCIONS
- SOPRA (TIC): Sancionen a l'empresa per no donar un local per la secció sindical.
- SERVINFORM (Contact Center): Arxiu per existir causa judicial.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Arxiu per acord amb l'empresa.
- DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Resolució recurs amb sanció a l'empresa.
- SERVIPREIN (Prevenció): Resolució TLC amb acord sobre endarreriments.
- QUALYTEL TELESERVICE (Contact Center): Arxiu en lliurar l'empresa la documentació de l'art. 64.
- QUALYTEL TELESERVICE (Contact Center): Arxiu expedient. Remeten al jutjat reclamació protocol contra l'assetjament.
- MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Distribució irregular il·legal. Ens donen la raó però ens remeten al TLC.
- DXC CONSULTORIA (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
- DIGITEX (Contact Center): Personació com a part interessada en procediment sancionador.
- EMERGIA (Contact Center): Assessorament i realització de diversos escrits per acomiadaments fi d'obra.
- DIGITEX (Contact Center): Oposició al recurs presentat per l'empresa.
- EFEDOS (TIC): Reclamacions de categoria.

Artículos más leídos hoy
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Publicación en el BOCM del nuevo Convenio de Oficinas y Despachos 2025-26
Convenio Colectivo Estatal de Acción e Intervención Social
Convenio Colectivo de Hostelería de la provincia de Málaga
Convenio Colectivo de Comercio Textil de la Comunidad de Madrid