Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL
Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Juliol 2018)
DENÚNCIES INTERPOSADES
- SITEL (Contact Center): Temes varios prevenció i falta de documentació.
- SELLBYTEL (Contact Center): Contractació d'obra i servei irregular.
- DXC CONSULTORIA Y APLICACIONES (TIC): Subrogació irregular.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Reclamació per falta d'informació al TLC.
- COMDATA GROUP (Contact Center): No es disposa de sala sindical.
- COMDATA GROUP (Contact Center): No es dona el bonus a les delegades sindicals.
- OVERTOP PROJECTS (Contact Center): L'empresa no negocia el Pla d'Igualtat.
- OVERTOP PROJECTS (Contact Center): L'empresa no facilita informació a la Secció Sindical.
- SOGETI (TIC): L'empresa no facilita informació a la Secció Sindical.
- ASEPEYO (Mutuas): L'empresa no abona el plusos.
- OVERTOP PROJECTS (Contact Center): Denúncia en Inspecció de Guàrdia per altes temperatures en el treball.
RESOLUCIONS
- SOPRA (TIC): Favorable. Sanciona a l'empresa per no facilitar llista de distribució a la Secció Sindical.
- ES CONSULTORIA Y APLICACIONES (TIC): Favorable. Resolució de recurs d'alça imposant multa a l'empresa per cessió il·legal de treballadors.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center ): Acord en el TLC.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Acord en Inspecció de Treball.
- DIGITEX (Contact Center): Favorable. Sanció a l'empresa per acomiadaments il·legals.
- ASEPEYO (Mútues): Presentació d'escrit d'al·legacions en el Departament de Treball.
- COSTAISA (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
- ILUNION / SERTEL (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- INET (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
- MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Assistència a TLC.
- MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- DIGITEX (Contact Center): Presentació de personació en expedient sancionador.
- INET (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.

Artículos más leídos hoy
Información ante alerta meteorológica
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Publicación en el BOCM del nuevo Convenio de Oficinas y Despachos 2025-26
Convenio Colectivo Estatal de Acción e Intervención Social
Convenio Colectivo de Comercio Textil de la Comunidad de Madrid