Archivado en Comunicats

Comunicat

SE聮NS RESTITUEIX l聮脷S de la INTRANET per a la COMUNICACI脫 SINDICAL

Com la majoria ja sabeu, fa vuit mesos que CCOO estem enviant els nostres comunicats mitjan莽ant correus electr貌nics 聳Internet- als punt.com dels centres de treball, ja que la Direcci贸 va decidir excloure'ns del tauler virtual d聮anuncis, en considerar que no pod铆em usar-ne cap altre (ni que fos propietat del sindicat).

La discrep脿ncia puntual sobre l聮煤s del correu electr貌nic extern entre la Direcci贸 i CCOO segueix existint i, per tant, aquesta q眉esti贸 en concret no es resol amb el consens al qual hem arribat en aquest moment davant la Inspecci贸 de Treball. Abans d聮explicar-vos-el, volem manifestar-vos el seg眉ent:

• CCOO NO vam signar l聮acord del 18 d聮abril 聳ni tampoc el protocol de 8 de novembre de 2005 聳 ja que, tot i les millores que s聮hi van introduir (algunes de les quals varen ser sol路licitades fa molt temps pel nostre sindicat), segueix sent notablement insuficient i restrictiu pel que fa a l聮煤s dels mitjans inform脿tics per part dels sindicats.
  • El fet de no signar aquest acord enten铆em que no era motiu per excloure聮ns de la seva aplicaci贸. Per aix貌, quan la Direcci贸 ens va comunicar que no penjaria els nostres comunicats al tauler virtual, vam interposar den煤ncia a la Inspecci贸 de Treball.
  • La Inspecci贸 de Treball va requerir a l聮empresa a restituir-nos el nostre dret immediatament, essent recorreguda aquesta resoluci贸 per part de la Direcci贸 de Caixa pened猫s. Mentrestant vam presentar una segona den煤ncia per incompliment d聮aquest primer requeriment fet per la Inspecci贸 a la Caixa. Ha estat en la citaci贸 per a aquesta segona den煤ncia que la Inspecci贸 聳 fent 煤s de la seva potestat com a mediadora en els conflictes - que va instar ambdues parts a arribar a un acord.

Per aquest motiu, el consens al qual hem arribat, davant la Inspecci贸 de Treball de Barcelona 茅s el seg眉ent:

• Es restableix el dret de CCOO a que els seus comunicats siguin penjats a la Intranet de la Caixa (Tauler Virtual).
  • CCOO explicitem el nostre comprom铆s d聮atenir-nos a les normes de procediment a seguir, per a poder fer-ho.
  • No renunciem al nostre dret a l聮煤s per a la comunicaci贸 amb la plantilla en general i amb els nostres afiliats en particular d聮altres mitjans propietat del sindicat.

Durant aquests mesos, malgrat tot, hem seguit enviant els nostres comunicats pels mitjans al nostre abast. Ara esperem que aquest retorn a la 聯normalitat聰 pugui ser per al futur la porta a la introducci贸 de millores (moltes de les quals hem fet arribar a la Direcci贸 en forma de proposta), i a un sistema de comunicaci贸 que actualment deixa molt que desitjar.

Aprofita tots els canals d聮informaci贸 ! Consulta la nostra p脿gina WEB www.comfia.net/caixapenedes
Ajuda聮ns a fer sentir la teva veu, afilia聮t a CCOO !

17 de maig de 2006 聳 com. 15/06

Veure amb PDF