Archivado en Comunicats, Ciberdrets

Comunicat

ACTITUD ANTISINDICAL

INSPECCI脫 D脫NA LA RA脫 A CCOO I REQUEREIX A CAIXA PENED脠S QUE CESSI LA SEVA ACTITUD ANTISINDICAL

Com deveu recordar tots i totes, arran que la Direcci贸 de Caixa Pened猫s ens imped铆s la utilitzaci贸 del tauler d聮anuncis virtual per a comunicar-nos amb tota la plantilla de la Caixa, la nostra Secci贸 Sindical va presentar una den煤ncia a Inspecci贸 de Treball, perqu猫 enten铆em que aquesta era una situaci贸 de clara discriminaci贸 sindical.

Els dilluns 20 de febrer vam rebre una c貌pia del que ha resolt la Direcci贸 de la Inspecci贸 de Treball de la prov铆ncia de Barcelona.

Tal com confi脿vem, la resposta a la dictatorial decisi贸 de la nostra Direcci贸 de capar-nos la Intranet ha estat contundent i un铆voca: efectuen un requeriment a la Direcci贸 de Caixa Pened猫s de car脿cter IMMEDIAT perqu猫 esmeni la no publicaci贸 dels nostres comunicats, en virtut d聮all貌 que disposa l聮article 8.2 de la Llei Org脿nica per a la llibertat Sindical (LOLS) i de la sent猫ncia del tribunal Constitucional del 7 de novembre del 2005.

Confien, diuen, en la restituci贸 del nostre dret a comunicar-nos en igualtat de condicions amb tos vosaltres.

A m茅s d聮aix貌, els intents de la Direcci贸 de Caixa Pened猫s perqu猫 CCOO no es comuniqui amb la plantilla l聮han dut a col路locar diversos filtres als e-mails que envia el sindicat, motiu pel qual tamb茅 demanarem l聮empara de la just铆cia per la tutela de la llibertat sindical.

23 de febrer del 2006 聳 com. 8/06

(Veure en PDF)