Archivado en Comunicats

Comunicat

RESPOSTA al SECP

En √®poques d¬íensopiment sempre queda el SECP per fer-nos petar de riure. Aix√≤ els ho hem d¬íagrair. Per√≤ potser hi ha gent ¬Ėcompanys o companyes nous, que no saben de qu√® els parlen... ¬Ė que podrien dubtar davant d¬íalguna de les bajanades que engalten, sense encomanar-se a D√©u ni al diable. Per aix√≤ aquesta resposta ¬Ėque no mereixen.

1. Respondre a un (no a dos, no sabem quin és l’altre) comunicat al cap d’un mes ja parla per si sol de la capacitat d’aquest grup d’amics de les facècies, sopars i futbol sala.

2.¬†Manifesteu estar "sense cap mena de lla√ßos amb ning√ļ"; no s√© com es prendr√† aix√≤ la CSICA. Cr√®iem que √©reu presents a la Mesa del Conveni dintre d¬íaquella Federaci√≥... amb aquesta confessi√≥ l¬í√ļnic que feu √©s demostrar que esteu sols, a√Įllats. I aix√≠ poc podreu aconseguir.

3.¬†Demaneu, com d¬íaltres vegades, unitat d¬íacci√≥, "fer un front com√ļ", quan justament vosaltres heu acordat fa un mes una millora dels pr√©stecs per a la plantilla ¬Ėrid√≠cula, aix√≤ s√≠- unilateralment amb la Direcci√≥: precisament va ser aix√≤ el detonant del nostre comunicat, que ara ha motivat l¬íenfilall de laments vostres. Aquest pacte, per cert, el podr√≠em haver demandat, perqu√® es va acordar amb una representaci√≥ minorit√†ria, per tant √©s d¬íefic√†cia limitada. Per√≤ no paga la pena, ja tenim altres demandes m√©s importants per a presentar.

4.¬†Sembleu oblidar que vau ser els √ļnics que vau acordar aquesta mis√®ria amb la Direcci√≥: UGT tampoc no ho va signar.

5.¬†Encara √©s l¬íhora que h√†giu ensenyat l¬íAcord, si √©s que existeix. I encara √©s l¬íhora ¬Ėdespr√©s d¬íun mes!- que aclariu si el m√≠nim a sol¬∑licitar s√≥n els 134000 ¬Ä que proclameu vosaltres o els 138000 ¬Ä que anuncia RRLL. Qui t√© ra√≥? Quant es pot demanar?

6. Acuseu CCOO d’estar "subjecte a directrius carques", i, més avall, ens compareu amb . Això demostra que no n’heu tingut prou de reflexionar durant tot un mes, perquè comparar-nos amb la drta més reaccionària no pot provocar cap altre reacció que la rialla.

7.¬†Enderrocarem d¬íuna vegada dos mites en els quals sustenteu el vostre fet diferencial: aix√≤ que esteu nom√©s al sector d¬íEstalvi ¬Ėen realitat √ļnicament a Caixa Pened√®s - no nom√©s no √©s cap qualitat, sin√≥ que √©s una gran car√®ncia, perqu√® sindicats de sector s√≥n el m√©s semblant al Gremialisme medieval, i el practiqueu sindicats anomenats d¬íEmpresa, altrament coneguts com a grocs. Per defensar a la classe treballadora d¬íun pa√≠s ¬Ėo d¬íun continent, o del m√≥n- cal ser presents a tots els sectors. Aix√≤ √©s tan senzill d¬íentendre que no ofendrem la intel¬∑lig√®ncia dels companys que llegiran aquest comunicat ¬Ėper Internet, si no ens posen un altre filtre; no com vosaltres que us deixen publicar al tauler d¬íanuncis- explicant-ho.

Una altra fal¬∑l√†cia √©s la vostra suposada ¬Ėi enganyosa- Independ√®ncia: independents de qu√®? o de qui? Dels √ļnics que haur√≠eu de ser independents √©s dels √ļnics de qui no ho sou: de la Direcci√≥. No parlem per parlar. La primera candidatura que vau presentar a les eleccions (any 1984) la va dissenyar, a puny i lletra, el Director General de Caixa Pened√®s d¬íaleshores. I aix√≤ no √©s hist√≤ria passada, perqu√® a les √ļltimes eleccions encara dos dels components d¬íaquella llista formaven part de la vostra candidatura. Sou el bra√ß armat de la Direcci√≥, la baieta de RRLL, el pal a les rodes dels sindicats.

I no estem al mateix ¬ďb√†ndol¬Ē, entre d¬íaltres coses perqu√® ¬ďb√†ndol¬Ē √©s, segons el diccionari, "Grup de persones reunides per a una acci√≥ violenta, generalment pol√≠tica"¬† (el vostre respecte pel catal√† √©s desesperant: cada comunicat vostre est√† farcit de faltes de tota mena). El que deveu voler dir √©s ¬ďbanda¬Ē, ¬ďcostat¬Ē. I no, no estem al mateix costat. Nosaltres som al costat dels treballadors i treballadores i vosaltres al de la Direcci√≥.

26 de gener del 2006 ¬Ė com. 6/06

(Veure en PDF)